Hangaround
2007-08-23 13:33
[Film] Lilla Edet på Virtanens blogg
Läste lite på Studio Virtanens blogg och kom till det här inlägget . Jag tycker bara att det är rätt roligt. Det där.
fyfan vad jag hatar fredrik virtanen.
PAO!
hahaha så fuuuuuuuuuuuuul dialekt!
jävligt nice video, fett sköna effekter
HAHAHAHAHAAHHA jag är fan känd
ganska pinsamt för de säger att de slår sönder folk, "vaknar upp varje söndag med blodiga knogar" ganska töntigt
för att de vet att viiiii vet att de inte vågar/kan
Jag gillar Serum. Han flyter på jävligt skönt och har skön röst. Tyvärr är ju denna den enda låt man hört med honom.
zozo_87 Har du lyssnat på amerikansk rap nån gång? Där säger ju var och varannan hur gangsta de är och dödar folk hit och dit. Som jag fatta det så var det ironiskt sagt.
Hangaround
2007-08-23 16:35
asså den första killen är juh inte dålig på rappa! men ok viss överdrift i texten men han la det tungt !
mellanöl P22 jag lyssnar inte på amerikansk rap.. du har rätt att de gör detsamma. men jag lyssnar väldigt sällan på sånt rap.
Haha vad nya saker dom hittar på Virtanens blogg
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Seron, hooka mig med mp3? :D
Göteborg på låtsas.
vilket jävla babyfejs haha
Haha jag tycker låten är skön haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom inte och säg att denna videon/låten är en nyhet för er? Förövrigt är den sjukt bra.. speciellt i början "Soofta Hund!" hahaha, fast vid närmare eftertanke är det nog det enda som är bra haha D:
va?
hobbs P23 Seron? Serum kallas jag ;)
Haha kul att många diggar min rap,
dock förstår jag inte varför många klagar över texten att den är för "våldsam" och dylikt.
Har ni laddat ner några låtar i whoa's audio forum?
Varannan låt är exakt likadan där.
Sen när det kommer till videon så är det ett skolprojekt som vi gjorde förra året.
Dock hann vi aldrig göra klart videon, därav är den inte så bra och det fattas två verser oxå.
Om ni vill ha hela låten eller ha fler låtar med mig fråga efter msn bara ^_^
www.znapmusic.com/Serum där finns lite oxå, även hela Lilla edet låten.
Peace / Serum
trodde inte artikeln va kvar :S
Serum , haha vaffan! Sorry.. Spanx för mp3an, synd jag inte hade den när jag jobbade där i vintras. :/
Göteborg på låtsas.
"vi säger så" fyfan vad han är ointressant, så nej tack.
i get more pussy then panty!
Producent
2007-08-25 00:24
asså att ingen fattar ironin haha.
vem e vem? e serum den blonda :)?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Det är sant, hunden heter verkligen serum, det står i manus.
Han personifierar allt av vad en äcklig mediaarbetare står för. Trångsynt, arrogant och respektlös. Att sådana som han får arbete på tidningar mm är för mig ett mysterie
Shooo bree
farbrorbla P25 bli lika snygg och hét som jag så får du oxå vara med i tidningen sötnos :)
"Men vill du nåt, bara kom din pussy, jag knäcker nacken på dig som Todd Bertuzzi. Tyckte jag va lite kul :)
haha hallå? jag är med i den? hahahaha
Serum- P19 Jag talade ju såklart om fredrik.
Shooo bree
Jag tyckte de var rätt cool fram till jag läste artikeln på nyhetssidan.
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
"Men vill du nåt, bara kom din pussy, jag knäcker nacken på dig som Todd Bertuzzi" den raden är ju grymt smart.. fredrik virtanen kan förövrigt gå och hänga sig D:
va?
haha han e rätt tråkig ändå
snygg uppning.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Tycker det är sjyst, klart man måste ta sånt här med en nypa salt =)
nypa salt? testa en LASTBIL
Lyricist
2007-08-28 02:50
Todd Bertuzzi-raden var inte alls ett dugg smart. "ey mannen, jag kommer knäcka en liten benbit som sitter i nackslutet på dig" Men den var rolig definitivt.
hahah herregud kan vi inte bara sluta lägga upp trådar om de här mer
http://soundcloud.com/rod_g
toalettpysslingarna !!!!!
+'et!
Jag gillar't! Samtliga tjockisar har bra röster och flow. Synd att sådan talang slösas bort på pseudo-gangster-rap om någon håla som ligger nästan pinsamt långt utanför tullarna. Bättre kan ni.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-08-29 20:04
-Serum- vad fick ni för betyg då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Johnny_K_Ståhl Vi har inte slösat bort nånting på pseudo elle va de va.. Vi gjorde den till en skoluppgift som någon sen fick tag på och av någon anledning kände att han hade rätt att lägga upp den på internet.
http://soundcloud.com/rod_g
JAHA JAHA SÖPPEN I FEZEN
Lilla Edet
hehehe jåå ser en hynn derbåtta som jevlit hyngri ut=)
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Lustigt, jag som funderade på att söka ett jobb i lilla edet, men det går ju inte nu. Dom säger ju att alla nya kommer att få en kniv i halsen mer eller mindre... :( ;)
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
inte konstigt att dom nämner "fett" och "feta" i sina texter ;)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB