[Mobil] Pokémon till mobilen
Pokémon röd, blå och gul Ladda ner null HÄR CONTROLS: 2 - Up 4 - Left 6 - Right 8 - Down 7 - A 9 - B * - Start # - Select *NOTE - No program is without it's share of bugs, here are the notable (known) ones for MeBoy, as of version 1.3.1: MeBoy currently does not support sound. J2ME only has support for playing pre-recorded sounds and music tracks, which is not suitable for emulating the Gameboy's sound chip. (Instead, it is recommended that you repeatedly hum the catchiest part of the game's music! If people look strangely at you, try to hum louder.) -There is currently no support for scaling (i.e. expanding or contracting) the image to make better use of very small or very large screens. I know a lot of you want this, and I hope to include it in a future version (contracting first, because it's easier to throw away pixels than to add them). -Some games are not drawn correctly, in particular some <a href="javascript:void(0)">graphics</a> that should be "in front of" other <a href="javascript:void(0)">graphics</a> are instead drawn behind. This is generally the result of certain shortcuts used to speed up <a href="javascript:void(0)">emulation</a> by sacrificing accuracy. -MeBoy currently does not support multiplayer games (using the link cable). -When using the phone's menus and at other times, the border around the screen is not always drawn correctly. This does not affect gameplay, and is the results of certain shortcuts taken for the sake of speed. -Some Sony Ericsson phones (including K700i) will misinterpret button presses when the joystick is held in some direction. This means only buttons 5, 7 and 9 can be reliably used together with the joystick, and the other buttons work "sometimes". (This is not really a MeBoy issue per se, but it is a limitation when playing Gameboy games.) *UNLESS YOU HAVE A SUPER PHONE, THE GAMES WILL RUN SLOW AT TIMES (ESPECIALLY POKEMON YELLOW), THIS IS NORMAL.* Denna tråden har blivit utsedd till "veckans sticky" i webbsidor forumet. Vi mods kommer att välja en tråd varje vecka som vi tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet. Det kan vara allt från ett roligt filmklipp till en intressant hemsida. Om vi inte hittar någon ny tråd som är värdig titeln så får den tidigare tråden vara kvar lite längre. /mellanöl, mod i webbsidor (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-05-12 11:27:19) (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-05-12 11:38:36)
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
TIPS: Om ni vill ha mew. Efter första tunneln, gör ingenting och kolla
DENNA:
Det finns ett annat sätt, men man möter samma trainer... så man kan endast fånga 1 mew.
bla.
Fan vad fett! Laddade nyss ner första zelda till mobilen och tänkte att jag ville ha pokemon, så du gjorde min dag! Här är zelda 1 för övrigt:
http://zeldamobile.gorthwogh.net/
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Skribent
2008-04-23 23:14
Fungerar det till Samsung också?
Fungerar nog till alla mobiler som har stöd för java. Jag har en jättedålig SE w200 som inte ens har bluetooth men det funkar för mig
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
står ngnstans till vilka mobiler det funkar. Orkade inte leta tillräckligt länge. Men ladda ner och testa, har du Java så lär det funka. Det tar ju inte mkt minne och jag tkr inte att det är slöseri med tid att testa ;)
haha pokemon... gött dedär me mew måste testa nu ikväll om de funkar. dehär va skojj peace!
Sleep is the cousin of death
nån som vet nån annan sida där man kan ladda ner spel till mobilen, gratis
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
låten var skön iaf hehe :D
Ska man lägga in båda filerna i mobilen eller bara .jar filen?
I vilken mapp ska man lägga filen?
(\_/) (O.o) (> <) Musik är ett magiskt faktum
kan man få in spelet till mobilen utan att ha en kabel till mobilen?? =)
Get Random!
Skivsamlare
2008-04-24 16:19
Kloak P21 synd att jag inte har en laptop då! xD
Get Random!
Nice; Inte för att jag är ett Pokémon-fan, men spelen är roliga och långvariga, till skillnad från de flesta andra äventyrsspel till mobiler.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Fan vad nice :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
fast det funakr inte o komma vidare där man väljer mellan röd blå gul...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Hur spelar man ett spel som man har sparat?
blev lessen när jag insåg att bilden blev jätte liten på min mobil...
LVR bara tryck på "continue" så laddas ju de sparade?
moffacurry P16 jopp de funkar du gör nått fel ;)
tack för zelda :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Går inte att spara och forstätta spela Pokemon spelet, Skit spel
Zelda var ju asgrymt. danke!
Har samma problem, sparar och avslutar, sedan går det inte att fortsätta.
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Det funkar perfekt för mig :]
(\_/) (O.o) (> <) Musik är ett magiskt faktum
laggar röv för mig.. har ändå en W710i.. fattar inte. går det att byta pokemons sinsemellan? lite segt att sitta i 5 minuter för att skärmen blankar.. wtf. :( ville ju lira.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
äh det sög, kunde inte heller köra sparad fil. skulle vilja ha en buggfri version ;)
de funkade perfekt för mig bara att de blev "liten" skärm. och ja har en w850i tror ja de är.
Fan va mysigt!
Ser jag fram emot att fixa till min mobil!
Love Music And Dance
tankade game boy simulator å alla pokemons istället.. lol tog nyss mew. härlig fredagkväll ;)
teambanan P17 de är fan fetare att lira på de viset för då har man en "speed" knapp ju helt underbart.
zelda, är det hela spelet? om inte hur stort är det?
B.N.B ah jag vet. trycker hela tiden Z sen space. så går det skitfort att levla.. fångade mewtwo level 70 för en stund sedan.. fina grejer. det är varvat å klart. trist att man inte kan ta alla dock :(
teambanan P17 jo de är trist fan... men de är bara te och skaffa ett till spel och lira finns ju skitmånga =)
ska köpa nintendo DS tror jag. gått ner som fan i pris och är fett.. :)
LADDA INTE NER! Precis när jag ladda ner fick jag Virus "Virus upptäckt, Norman satte det i karantär"
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Verkar soft. Någon snodde min Red för längesen, nu har jag bara Yellow och den suger. :( Min Silver och Crystal är också borta, faaaan!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Tikkan WTF!? Inte hänt mig!!
Siveri Crystal och gold lr fan dom heter finns också.. google it ;)
Funkar perfekt!
Love Music And Dance
Går inte att ladda, fast man trycker på "Resume Game".
Allt startar om från början.
teambanan P17 Langa länk till GB emulatorn!
Love Music And Dance
Ok, jag tror jag listat ut hur man använder save systemet. När man trycker på "suspend", så sparas det vid det tillfället som du tröck på suspend. Så när man då trycker på "resume game", så kommer man att placeras vid tillfället när man tröck på suspend. Så om man tryckt en gång på suspend utanför den första menyn (Continue, New Game, Option). Så kommer man inte att kunna ladda spelet därifrån. Det går iof lika bra att ladda spelet genom suspend metoden. Så suspend är ett sätt att spara :)
Love Music And Dance
IceBerg >
här sen hittar du pokemon-torrents på diverse torrentsidor :)
Oh, tackar!
Love Music And Dance
Funkar och ladda ner och spela. Men mitt i spelandet så kan det haka upp sig totalt... Vad kan man göra? Går inte att trycka någonting.. Måste alltid börja om och det är ganska tråkigt. Tacksam för svar :)
- Shizzle
"Är Du Säxig ? Ange födelsedag och se en sann bild av dig själv ! www.runa.tv" Varför fick jag den här google-annonsen?
Så jävla sämst. Vad har den med Pokémon att göra?
Deno X17 >
Din mobil är lika dålig som min alltså. Hakar upp sig då och då och det går inte att göra något åt det förutom att skaffa bättre/snabbare mobil - eller tanka emulatorn jag länkade
här istället. Funkar felfritt :)
Faan :/.. synd att det inte fungerar på min cect p168+ .. jäävla cepe mobiler asså.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Teambanan: Har en w850i, borde väll funka felfritt på den? Mja, laddade ner en annan version än länkat här inne, pokemon crystal och den funkar sålänge felfritt. Hoppas det håller sig så också.
- Shizzle
jag har också w850i och dt fungerar asbra.. men det är ett tråkigt spel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-05-06 16:37
Hmmm.... I vanliga fall brukar väl whoa plocka bort sånna här trådar illa kvickt, men istället så blir det veckans sticky... intressant
fair enough..