[Video] Galen gubbe i Östersund
Underbar film som innehåller många roliga moment Lägg märket till den fina sparken som killen i vitt får in. (2.37 typ) (Inlägget ändrat av Poker_face 2009-07-02 17:40:42)
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Jag tycker synd om den gubben, fan ring polisen direkt så han får hjälp, inte massa jävla kiddos som ska springa där och hålla på..
be the change
den där videon hade det mesta. mer sånt
Awaiting Beheadment and Mutilation
HAHAHA, den var rolig. Speciellt när alla tuffa moppepojkar kom, aldrig sett något löjligare :D. Sparken var också en riktig höjdare hahahaha.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
1. Håller med JackVegas. 2. Fan va jag gillar kvinnliga poliser, cuff me please!!!!!
Tydligt att de coola bmx kidsen hettsat fram det där. Skrika och cykla i cirklar runt en psykotisk snubbe, ja då förtjänar man en smäll.. Varför? av den enkla anledningen att hans slag mot dig inte är i närheten av lika läskigt och långsiktigt skadligt som ditt hettsande mot honom.. Sen att oskyldiga hamnade i kläm tycker jag är mer tragiskt än roligt..
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Hur kan man försvara en människa som håller på sådär? Synd att snubben inte fick in fler sparkar.
Producent
2009-07-02 13:23
Hur kan man försvara en människa som håller på sådär? Synd att snubben inte fick in fler sparkar. ,
är du helt jävla efterbliven eller?
Ja låt oss sparka på problemen. Då försvinner de nog.
Konstigt: Nej, är du efterbliven eller? Eller ja, det antar jag att du är om du försvarar att såna där psykfall går runt i allmänheten. mälis: Mina problem brukar försvinna när jag sparkar på dom...
''man ska inte sparka på dom som ligger ner, man ska spotta på dom också'' Oh boy! Hat föder hat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"en man är inte en man förens han sparkar på dom svaga"
SMÅLAND!
pinsamt uttalande..
be the change
pinsamt uttalande.. ungdumshälsan tror jag bestämt
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Mina problem brukar försvinna när jag sparkar på dom... testat å sparka på dig själv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit precis innan polisen kommer så svärmar det ju av mopeder.. craaazy!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Haha Östersund <3 Gotta love it ;D
"Visst är det vackert.."
Ooh filmen är så häftig att den numera är en nyhet på Aftonbladet :P
Ja låt oss sparka på problemen. Då försvinner de nog . neej låt psykotiska människor springa runt o jaga och slå och spotta på random folk på gatan tycker jag :) det är ju lite mysigt. förstår vad du menar, men nu var det ju inte värsta sparken snubben fick in precis hahaha... om han hade gått fram allvarligare så förstår jag din poäng.. men oavsett vad för droger snubben har tagit eller vilka störningar han har så är det inte okej att gå runt och slå vanliga personer på gatan.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hur kan man försvara en människa som håller på sådär? Synd att snubben inte fick in fler sparkar. WORD!
Gubbjävlen var ju full och betedde sig som ett svin. Beter man sig så, får man väl för fan förstå att man får skit?
Vafan var det för jävla mes som sitter på uteserveringen med blå-rutig skjorta? Han backar när gubben går mot brudarna. Hade jag varit honom hade jag tagit en stol och smällt allt vad jag kunnat över huvudet och hoppats på det bästa. Visst, lätt att sitta här och spela tuff, men det är vad jag hade gjort.
Producent
2009-07-02 19:54
hoppas massa jävla barn håller på så med er när ni blir äldre, hoppas jag ser det också, ska stå och skratta. vore kul.
"De har släppt ut mig nu, jag ville ju bara ha en mosbricka med två grillade och räksallad, ska det vara så svårt att förstå att man vill ha två grillade istället för en? Plus, jag har Aspergers syndrom i hjärnan vilket gör det svårt för mig att kommunicera mina önskemål om havets insekter? i min mat. Jag tänker inte be om ursäkt, jag vill bara säga att polisen borde äta mer mosbricka med räka."
Yun_DI P19 Att vårt sammhälle låter psykotiska människor springa runt har med vårt sammhälles vård av dessa medmänniskor att göra. De kommer att fortsätta att finnas och rent av bli fler ju mer vår media fuckar med oss.
"Ja låt oss sparka på problemen. Då försvinner de nog." Jag kanske borde skrivit nått i stil med: Låt oss sparka ner den jäveln så att han förstår att han inte ska springa omkring här och vara våldsam.. men det hade ju låtit konstigt.
I övrigt så klandrar jag inte killen som sparkade gubben. Hade jag ovetande av föranleda orsaker fått en såndär gubbe efter mig så hade även jag försökt sänka honom utan att tveka. Dock är det ju knappast något staff för gubben då han led av psykiska problem och behövde lugnas/ däckas. Vad han dock inte behövde var några ouppfostrade jävla skitungar som försökte agera personliga demoner..
(sånna hade han defentivt tillräkligt av)
Konstigt P21 Så bara för han är gammal ska ett jävla fyllo få bete sig hur som helst? Han fick mycket mindre än vad han förtjäna..
Visste inte ens att det fanns så många moppepojkar här i stan. o.O Det ända roliga var nog när schnöbben drog sin sista kick och drutta på arslet, hysteriskt roligt. Tror nog den "skeve" ramlade en sekund efteråt för att vara snäll, så den andre inte skulle skämmas för mycket.
Dra åt helvete!
Såg inget roligt alls i filmen... Bara massa skitungar med föräldrar som misslyckats uppfostra dem
så ungarna provocerade honom alltså att springa runt på stan o typ slå och skrika till folk? jävlar vilka mind-games dom där ungarna måste köra alltså..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hur tänker ni? Ett fyllo går loss på allt och alla och det är folket runt om kring som det är fel på? Han fick en ordentlig snefylla, thats it!
Producent
2009-07-02 23:42
mellanöl P24 läste du allt i tråden?
Nja för den där instabila snubben så räkte det med lite coola luften är fri, blandat med skrik och du kan inte ta mig lekar.. Sen gled de glatt i cirklar runt honom medan andra icke flyende hamnade i kläm. Att den "överförfriskade mannen" som jag snarare bedömmer som pundare/ uteliggare eller psyksjuk har gjort helt jävla fel och flippat på folk som inte gjort ett skit, är väll knappast något man behöver vara ett geni för att förstå... Men att snubben i vita kläder och en aldeles för liten jävla cykel förtjänade en smäll, ja det står jag fast vid..
Jag säger som jag sa innan, jävla snorungar, ska hålla på och tycker det är skitskoj och skittufft, om man nu ser att han behöver hjälp för fan ring polisen direkt och gör inget annat.. För helvete... börjar bli så jävla trött på alla kids som är så sjukt otrevliga och elaka mot äldre, inte bara alkisar utan ALLA som är äldre.. Speciellt om dom ska gå på bussar och sådant, ne fyfan va lack jag blir.. Alkisar är så jävla snälla egentligen, iallafall alla jag träffat, klart som fan dom blir provocerade av små snorungar som håller på..
be the change
Fy fan vilka jobbiga ungar. Om det är någon som är störd ska man gå därifrån och ringa polisen. Inte hålla på hetsa ännu mer och sparka ner honom.
för det första: tvivlar på att alla människor som sagt "ring polisen istället!" skulle ha sagt så om snubben va typ 25 år gammal och fit... då hade det nog helt plötsligt varit hur rätt som helst... för det andra: det där e typ mer eller mindre mitt i Östersund... kanske 200 meter från busstorget å typ 50 meter från stora torget... :P det jag försöker säga är att ösund e en skitig liten byhåla, klart som fan att ungarna tycker att det asball när nåt sånt här händer... ni hade nog själva, i den ålder som ni är nu, stannat upp och kollat vafan som händer..
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you I got more heads in the hood than pagan rituals
klart man reagerar om ett jävla fyllo kommer fram o vill bråka med en, personligen hade jag inte sparkat honom utan dratt en högerkrok i tinningen
Videoklippet har tagits bort på grund av brott mot användarvillkoren. =(
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
thats some fuckin kung-fu shit right there, ofta man väljer att sparka 2 meter upp i luften istället för en höger? tycker inte synd om gubben vad hade han väntat sig om han springer och jävlas med alla. sluta kriga folk!