I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] You know you're Mexican If...

Övrigt - Webbsidor

2011-02-18 18:21

[Video] You know you're Mexican If...

Har ett par vänner som är från Usa med mexikanskt bakgrund & dem håller hela tiden på med rasskämt så hittade denna video o frågade hur mycket av detta stämde. Visade sig att det mesta stämde enligt dem. =)

You're misusing the word 'ho'. It's an interjection used to call attention to a destination, not an object, as in 'land ho' or 'westward ho'.
Rappare

2011-02-18 20:57
Orkade bara se första men garvade duktigt
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-02-19 10:06
jag tror jag är mexikanare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-02-19 15:24
Haha, känns som om det stämmer in på de flesta "fattigt" folk om man nu kan uttrycka det så hehe.
At the gates of Eternity...
Rappare

2011-02-19 21:03
Jag såg allihop. Grymt underhållande! Tror nog att INGET stämmer, men fan vad kul det är med fördoms-humor ibland. :P
Wurrup?

2011-02-19 23:01
Håller med BC haha. Antagligen är en del grejer överdrivna för att det ska bli roligare, förhoppningsvis fattar det flesta det och inte får för sig att dem är "så och så".

Jävligt sköna killar haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.