I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Blogg designer sökes!

Övrigt - Webbsidor

2011-08-23 23:47

[Webbsida] Blogg designer sökes!

Tjenare!

Tänkte starta en blogg men dock så är mina kunskaper inom design väldigt, väldigt dåliga och med mitt korta humör så finner jag aldrig ron till att lära mig det så undrar om någon skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med detta?

Tack på förhand!

Hellre Hatad Än Älskad!

2011-08-31 11:23
Finns väl ingen som designar en privat blogg.. Skapa ett konto på tumblr och googla fram ett snyggt theme. Är det något speciellt du ska ha på din blogg som du omöjligen kan posta på en tumblr blogg?
jag har alltid rätt.

2011-08-31 15:31
Jag kan designa en blogg åt dig för en 500 spänn. Beroende på vad det är du tänkt dig. Jag tänker då att jag skapar den via nått CMS som vi sedan lägger upp på den webbplats du vill ha bloggen.

Tänker du skapa blogg genom någon befintlig bloggportal rekommenderar jag dock att du gör som ovan skriver. För det är enkelt och gratis.

//Yde - PMa om du vill
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-09-05 14:29
Om du inte vill ha den väldigt väldigt customizad till dina egna behov så skapa en wordpress blogg och ta något snyggt gratis tema. För det mesta minst lika snyggt som om du skulle hyra ett proffs. Annars gör jag det för 5990:-
http://soundcloud.com/80scrackpolo