Konsertbesökare
2006-04-24 16:59
Supersci - Pinetrees on the pavement
Hoppade in på Bengans och fixade ett signerat ex av Superscis debutskiva "Pinetrees on the pavement" tidigare idag. Den här skiten får ju ingen missa. "Get!" och "On the grind" kommer lätt spelas mycket nu till sommaren hemma hos mig. Can I get a super, can I get a sci? Vad tycker ni andra om skivan?
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Jag förväntar mig storverk.
Jag har inte hört den.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
tungt shiiiiiit. värt varenda öre, minsann.
right on.
fetaste
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker dom har tappat det där man inte riktigt kunde sätta fingret på förut, nu känns deras beats bara som skåpmat. trött och oinspirerat.
Devil McDoom - http://www.twitter.com/doomsthlm
Definitivt en Cratekiller!
www.myspace.com/PsyBoogie
Go bang new drums. Vissa av samplingarna är ganska bra av det jag har hört dock..
kungkung!
One chapter a day
fick den i brevlådan igår...sjukt bra släpp!
ja, så är det.
Sitter och lyssnar nu. Så sjukt jävla fet än så länge. Ett av de bättre släppen från sverige de senaste året. Och grym fett med Remedeeh, det var kul och höra.
Det var himla kul att höra den!jag är så glad :)
One chapter a day
YaaaaO: Tönt, köp istället! Detta är, iaf enligt mig, ett av de få svenska skivor som är värt att köpa. Ska nog köpa den så fort jag får pengar, på fredag blir det väl. Blir det någon vinyl eller?
skillz du har hört låtarna men du ska köpa skivan på fredag du säger att killen är en tönt för att han tankar ??
One chapter a day
Zoned: Haha, sluta ta allt på så stort allvar. Jag skämtade bara med honom. Men ja, jag har tankat plattan. Jag tankar all musik innan jag köper den, vill inte lägga ner pengar på skitmusik liksom.
SvD recenserade denna skivan också, den fick "bara" 4/6 där, att jämföra med Up Hygh som fick 6/6... Läste även i samma recension att Pinetrees on the pavement skall släppas i japan, där ett antal skivbolag har haft budgivning om rättigheterna.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Ja vad ska man säga om Supersci, superlativen börjar ta slut. Hursomhelst en riktigt grym skiva som står pall för alla de förväntningar jag hade. Ett givet köp! I-JAH-MAN På tal om recensionen i SvD så hittar jag den inte. Kan du länka?
vart beställer man den då ??
-> Wasted Frillz <-
Köpte på CDON, finns även på Ginza. Vinylerna kommer tydligen finnas i butik i början av nästa vecka.
fett grym skiva, dumpa ner i brevlådan idag:) ett av de bättre skiv köp jag gjort om inte det bästa
Tråd dödadar!
Phontasic: Tyvärr inte, jag läste pappersutgåvan. Men det borde gå att söka. testa igen.
Sahar bor svensk hiphop lata. Beatsen ar sa sjukt javla on point. Lite trist rap stundtals men det ar inget man hakar upp sig pa sa lange.. Finns nara aspiranter till sommarbangers pa den..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett hörde snippet diggar värkligen skivan grabbar, skönt och höra remedeeh´s sköna stämma oxå. denna måste köpas!
Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart! www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal MOVE ENTERTAINMENT
har längtat efter plattan asså.....ska bästella den sen ;).......älskar den typen av rap:)
ska fan köpa de har hört on the graind och den var ju grym som fan
-> Wasted Frillz <-
on the grind mena ja peace
-> Wasted Frillz <-
Har letat reda på SvD.s recension nu:
.se
Konsertbesökare
2006-04-27 12:32
SvDs recension var väl positiv. Nummerbetyg ska man inte stirra sig blint på, beskrivningen räcker gott och väl.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
var i sthlm kan man köpa den? Har kass koll på skivaffärer där tyvärr :(
den var feett grym!
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
Har beställt denna nu. Känns som ett säkert kort...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Skivsamlare
2006-04-27 21:33
Jävligt najs skiva!
Representing o21!!!<br>Toys for guns, I got guns for toys!
When i'm on the griiiind!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Går det inte att få tag på den på annat sätt än via inetshop eller? Ngn butik i sthlm som har den?
tee_JKS Ja om du menar cd:n så ska den gå att få tag på i alla affärer där dom säljer cd..
Jasså jaha, trodde den var lite sådär rare så inte alla hade den :)
alla välsorterade affärer lär ha den...
När, var, hur lägger man vantarna på en Lp i Stocktown? Record hunter?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Har dem släppt den som LP också eller?
http://www.myspace.com/DjRoyalBeats
går o köpa imorrn här iallafall så det borde ju finnas tycker man
Phontastik Mmm där står det att recordmania har skivan vilket de inte hade när jag ringde
Saxat: "2006-04-25: Stacks of new wax Finally! the exclusive "Pinetrees on the Pavement" gatefold double LP and the 12" for the radio banger "On the Grind" have arrived from the pressing plant. All pre-orders will be shipped first thing and the records will also be available from Blenda next week." Om de inte har den nu så får de den säkerligen snart. Alternativt kan man också beställa direkt från Superscis hemsida.
sjukt bra skiva...!!!
nothing will ever save me from myself
man kommer kunna köpa 12an på blenda då eller ?
-> Wasted Frillz <-
yeah jag fick också et signerat ex från bengans! skit bra skiva! värkligen!
and THAT you can quote...