I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem bryr sig om musiken?

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2006-08-29 14:13

Vem bryr sig om musiken?

Bara undrar om någon känner till ett hiphopforum där man kan diskutera musik? Då menar jag inte Whoa, där någon frågara vad folk tycker om en låt och ingen som besvarar tråden bryr sig för fem öre.

På whoa ser det ut så här: Ken släpper en ny låt: ÖÖh så fett att han satt inne, ööhh, så whack att han satt inne, ööhh, hur gamla är hans barn och är han kompis med petter egentligen.

Vad vet du om Malmö, vad tycker ni om den? ÖÖhhh, de är ju inte ens från Malmö, förresten så är alla fula i Malmö...

Snook, dem kan ingen kommentera utan att det blir en debatt om huruvida de är hiphop eller inte och säger någon stackare att de gillade någon av Blues skivor, då blir det stora samtalsämnet vilken jävla skoaffär han jobbar i eller om det är sant att han har en beef med Bo Holmström och sedan urartar allting och kulminerar i en privatundersökning om vart Timbuktu bor: På Möllan, Lindängen, eller kanske i...TIMBUKTU.

Jag vet inte, jag vill nog egentligen bara ha svar på om det är jag som är för gammal för Whoa eller inte. Och som sagt, vart man kan snoka om man är intresserad av musiken.

Puss och kram på er.

Esox Lucius