Fattaru - Mina Drömmars Stad
Hej, jag jobbar på www.megastore.se Jag tycker jävligt mycket om Fattaru. Skivan Fattaru - Mina Drömmars Stad kostar 125kr där. Med den här rabattkoden: whoaya kostar skivan 25kr mindre. Fattaruskivan kostar 100 spänn. Till den 15/11-06.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
hade jag inte ran beställt hade jag beställt där ifrån
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
2 dagar kvar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Skivsamlare
2006-10-16 13:27
tack & bock
Yes! In Concert — For the love of music
e den bra?.. har inte blivit särkilt imponerad av låtarna ja hört hittils.. nån som har den å kan säga om den e nåt att ha?
http://soundcloud.com/rod_g
Voz var är dne
hundra spän, hundra släng
Det är riktigt, och nu finns skivan i lager också så om du beställer den idag har du den hemma i handen i morgon.
om jag beställde den i torsdags då??
Om du beställde den i torsdags från Megastore.se har du den i handen i morgon också.
fick skivan idag =)
Haha, där ser man. :D
fast beställde skivan från cdon, sjummt dock att man får den en dga inna relaesen
Ja, de har ingen koll helt enkelt. Tyckte det var lite underligt att jag inte hittade din beställning. :)
Och, varför beställa hiphop från nån som inte har varken intresse eller koll? Har du kollat
här kompis?
Där finns allt, från Mr Knarklangares egentillverkade mixtape till Major-releaser, mixtapes etc etc.
Allt som släpps i usa finner du
där.
hade fri frakt från dom och skulle beställa en film så tyckte det passa bra att göra sammtidigt
"Allt som släpps i usa finner du
där. "
Knappast att det finns allt, hittade inte Asher Roths skiva där som är grymt tung..
Jag vill ha fattarus skiva!
Vad heter skivan och finns det distribution på den? De skivor som inte har distribution blir av naturliga skäl svåra att erbjuda.
hittar inte k-os nya skiva heller. nice fattarudeal dock!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Asher - Just Listen EP, fett skön skiva. Beställde den från USA för några dagar sen. Distrubition vette fan..
Vad heter K-os skivan? Vad ni än vill ha och inte finner så släng iväg det i ett mess till mig så ska jag se vad jag kan göra. Det är en jävla massa skivor som finns men inte ligger uppe på hemsidan för att de måste aktiveras i shopen. Och sen som sagt bör de ha distribution för att kunna säljas.
Fick skivan idag. sjukt bra!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Tikkan håller med dig
Atlantis: Hymns For Disco
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
tycker den e grym
- ö bangashira!
Satan vilken tung skiva... "Snubbar " är klart min favorit hittills... Jag har alltid diggat fattaru's men den här skivan var klart över min förväntan!
http://www.innuce.nu
efter vän till en vän e de t bara höjdar låtar
åååh kan dom slänga ut den där jävla mingan, helt värdelös...drar ner varje låt!
kunglig skiva. "hörde jag skål" är nog skönast hittils
tack för rabattkoden....beställde den häromdagen från Mega :)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Skivans bästa spår är helt klart "Ung snubbe" grym beat och fet refräng. Big up
Rolah Lägg ner.. Självklart, han är inte bäst i världen, och Mackish och Stuffe är väl bättre. Men Mingan dödar många i Sverige. Han har en textuppbyggnad som är av mkt hög klass...
Redaktionschef
2006-10-20 12:00
men samtidigt, kan man inte spotta det man skriver så är man inte mycket att hänga i granen ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Lyricist
2006-10-20 15:12
najs eren riktigt rent nytt fresh shit.. bra att de räddar scenen genom at flytta den åt rätt håll... lyssnar på den nu big up Fattaru!
Skivan är en besvikelse. Tråkiga beats. Har mackan nån rad utan hans namn i? Känns inte som deras äldre skivor...känns som om dom bara tryckt ut skivan för att dom måste, men men allt kan inte vara bra. Ibland får man skit för cashen.
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
Lyricist
2006-10-20 15:43
kanske beror på att de har utvecklats och utvecklas fortfarande o gör om sin stil typ maybe cus they want, men ja tycker själv skivan e okej å rätt sjysst o lugn som man kan softa till...
mm...skivan är soft.... :)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
"långt ifrån sveriges bästa rappare men inte många kommer nära när det gäller textförfattande" fattar inte snacket om att mingan skulle vara dålig, karln har ju för utvecklats sjukt mycket rapmässigt sen första plattan. att han skriver bra vet vi sen tidigare.
kasim upp i mixen hur gåre
"åååh kan dom slänga ut den där jävla mingan, helt värdelös...drar ner varje låt" Fattaru utan mingan :O det skulle inte fungera... skivan var dock under min förväntan såååå låångsaaaamt tempo och inga vidare texter, men väldigt bra rim på många ställen, för mycket "ballad-jidder" och för lite våldsironi, dessutom för lågt tempo, av mig får den G och då vill jag påpeka att fatta eld och jordnära är bland mina favoriter bland svenska hiphopalbum med VG+ eller MVG i betyg från mig, men smaken är som baken ;)
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Najs, ska beställa den vid löning! Finns den i affär föresten?
...Jag skojade bara!
Redaktionschef
2006-10-23 22:17
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fiiiifaaaaaan va fet skivan e.---
http://www.myspace.com/noodlestyle
På Cdon.com kostar Fattaruskivan 149kr, på Megastore.se kostar skivan 125kr, med rabattkoden whoaya får man 25kr rabatt på Megastore.se och då kostar Fattaruskivan 100 spänn.
Jag har slutat beställa från megastore. Allt för många ggr har man fått 1 skiva även om man beställt 3 och fått betala dyr frakt för 1 skiva! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
megastores beställningsida är helt fuckad.. både jag o min kompis kan inte beställ amed faktura...namnet matchar inte personnr..fixa problemet
http://www.myspace.com/noodlestyle
"långt ifrån sveriges bästa rappare men inte många kommer nära när det gäller textförfattande" fattar inte snacket om att mingan skulle vara dålig, karln har ju för utvecklats sjukt mycket rapmässigt sen första plattan. att han skriver bra vet vi sen tidigare. Men killen borde väl vara runt 25 nu?? Om han nu blir bättre för varje skiva, när hade han tänkt bli riktigt bra? När han närmar sig 40??
Mr_noodle > Det som är tricket är att du måste stava ditt namn exakt som du är skriven i folkbokföringsregistret. Sen är det inga problem. Nu har vi dessutom tagit bort inkomstgränsen så nu kan alla som är över 18 och inte har några betalningsanmärkningar shoppa loss mot faktura.
Finns inge bättre än fattaru. Tjackade skivan i affär idag, den har vissa riktigt bra låtar. Gillade dock "jordnära" ännu mer. Men det här var heelt klart en soft skiva som kommer spelas ett bra tag framöver =) "Låt en ung snubbe kicka lite sweeet glidar flyyyt!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.