I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vila i Fred// Banji Sserwagi och Patrik Bolling

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2007-11-08 15:55

Vila i Fred// Banji Sserwagi och Patrik Bolling

Sverige förlorade i onsdagsnatt två fina själar, Banji Sserwagi och Patrik Bolling.
Patrik var medlem i gruppen Tristes Tigres som under flera år har spelat in låtar och uppträtt på den Svenska reggaetonscenen.

Banji som för 6 månader sedan blev pappa för andra gången har bla. medverkat på låten "under ytan" med Blues.

Jag har under åren haft turen och träffat dessa två goda människor, bla. bokat Tristes Tigres och coachat med Banji. Och det va med sorg som jag besökte platsen där dom lämnade oss igår kväll. Sorgen av att dessa två fina människor lämnat oss så snabbt på ett sånt onödigt sätt kommer alltid att finnas med oss.
Men När ska vi agera?
Det finns många frågor men när ska vi ta ansvaret och besvara dom med handlingar?

Jag vet att Patrik och Banji har berört många människor under deras tid på jorden och att många sörjer deras bortgång idag, imorgon och förevigt.
Låt oss minnas deras tid här med oss. Men låt oss ALDRIG glömma vad som tog dom ifrån oss.
 
VILA I FRED

Babak Azarmi//