I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Adam Tensta tillbaka i tiden(fråga)

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2008-07-24 21:51

Adam Tensta tillbaka i tiden(fråga)


Tjena! Är en senare stor fan av Adam/RMH's musik och har börjat gräva mer och mer på slutet av det stora intresset skull. Och destå mer ja gräver så inser ja vad efter jag är över det tidigare som gjorts/hänt osv. Även läst en del äldre info om Adam samt jobb runt RMH och blir bara mer insvept i hur mycket ja diggar deras arbete. Men som sagt har även en del gjort mig insnurrad som tex. Adam's tidigare Album "my revolution" nedan, släppt 2005. Som ja inte märkt av tack vare min mera smak för amerikansk hiphop

tracklist:

1. Intro 1:48
2. Down 4:19
3. Tomorrow (featuring Cami and Sha) 4:15
4. Pressure (featuring Henok) 3:01
5. Ya Heer that 4:02
6. Simple Man 3:01
7. This Could Have Been A Lovesong 3:35
8. Son of (featuring Campus Click) 3:19
9. Long Distance (featuring Jacqueline) 4:53
10. Way Home 3:35
11. Absolute Truth (featuring Scoop) 3:25
12. Fire 2:01
13. I Say Thank You 1:18
14. Come Close (featuring AB) (bonus track) 3:46

Men då kmr min fråga, vart ifrån kommer låtarna

- black cloud
- I want more
- 1,2 step

...som ja lyckades få hem från nätet och som stog vara ifrån albumet "my revolution" ..men som ja sedan insåg vara fel. Finns det då mer material med honom elr var det mest strölåtar/singlar dom ja nyss nämde ovan?

Iaf så lyckades ja inte hitta skivan online tills vidare utan värkar måsta köpa den efterssom den var fet och sjukt olik albumet "it's a tensta thing" på så många områden.

aja försöker mest få grepp om det hela och undrar om någon kan ge mig lite mer kött på benen

/stor fan av RMH!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.