Shaazam
vad tycker folk om shaazam?? peace out people
Tuung snubbe, med ett sjuukt flow!
B
fånigt namn och fånig musik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bög tror ja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Duktig rappare.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tyngsta lyricisten i sverige efter org. och afasi
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Shazaam har en förmåga att locka fram avundsjuka från misslyckade s k rappare, deras ännu wackare hypefolk och impotenta hangarounds.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Rappade i konstellationer som Ri-Fa & Crinc fram tills då hans Manager upptäckte honom. sedan dess har släppen stegvis försämrats och nådde botten när han körde förskrivet mot organism 12 i en battle 05(?)
wackare hypefolk och impotenta hangarounds. Se ovan.
En av dom bättre rapparna i sverige.
Håller med elajt, BearC, tngsten, dannekrull.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
tngsten, får man inte tycka att han är keff eller?
ftwmf Som jag skrev, du är ju en hypegubbe för Kartellen. Hej, ekbits från Norrköping. Hur många fler konton har du?
vi e minst 5 st på detta konto vad han skriver skiter ja i men svara på frågan? får man inte tycka han e keff?
han är säkert en duktig lyricist, men hans jävla röst tål jag inte. fyfan!!! och hans råa stockholms dialekt på det gör det ju bara ännu mer gay. tyvärr.
FAU
ftwmf Du får tycka att han är keff. Det är helt okay. Lika okay är det när jag kritiserar hypegubbar som använder flera konton för att skriva att alla andra än deras kompisar är bra. Eller håller du inte med?
mjo..men ja har aldrig gillat shazam eller bt eller vad han nu kallar sig...varken hans stil,texter,uttal,rap.. men det finns uppenbarligen folk som gillar det
Innan skrev du:
bög tror ja Och nu skrev du:
mjo..men ja har aldrig gillat shazam eller bt eller vad han nu kallar sig...varken hans stil,texter,uttal,rap.. men det finns uppenbarligen folk som gillar det Ser du skillnaden? Jag vet att du kan skriva ordentligt. Jag tror på dig. Peace!
ja, han låter som en bög?
I rest my case.
Alltså varför gnäller folk alltid om föreskrivna rader i battles? Är det något nytt eller fel? En battle är en battle, inte en freestyle-purist tävling för idealiserande backpackers
ja, han låter som en bög? Bög är inget skällsord, det är en sexuell läggning; homosexuella människohanar brukar man kalla 'bögar'.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Unfuck.. Att ha förskrivna är som att gå med vapen till ett handgemäng, tyvärr är det inget nytt. Vill man testa sina rader man skrivit är scribble jam eller audio battle ett bättre forum.
shaazam har unik stil som jag gillar men gillar karetellen mycket mera....går ej direkt o jämnföra då dem är rätt olika i sina hiphop stilar. peace out people
finns inte mycket svenskt att jämföra emot.. så han blir väll nummer 1, det om förskrivet hit och förskrivet dit.. tror nog bara att han knäckte organism så hårt och tog från han att han var sveriges bästa battle rappare så han var tvungen att sprida dessa rykten... sånt är pinsamt, Shazaam = påväg till toppen... Riiiiiiiiiiiii faaaaaaaaaaaaa
hahaha inte mkt o jämföra med? du e ju helt slut
han är sjuuukt skön när han verkligen levererar, dessvärre är han ganska ojämn och kan göra riktiga bottennapp, typ flygbolagsjohn..
hets, stress, fest!
Den dagen jag ser han på tv ska jag sluta betala tv-licens.
nödvändig tråd? han är kass.
for the record b#tches,BT är INTE Sveriges bästa lyricist. Verkligen inte. för det första, att ni ens jämför honom med organismen, eller afasi, Wtf...!!?? för det andra så finns det bättre lyricister på denna sidan, inte för att nämna några namn men många "undergroungdlyricister/rappare" här på whoa är miltals bättre. Jag läste också att någon skrev att han var sveriges bästa battelrappare, det är ju bara idioti. För i helvete, kolla bara på batteln mot professor P, sveriges BÄSTA freestayl och battelrappare. Och nej en freestyle ska inte vara förskriven, eller battel. Idiot. Men, jag säger inte att han ÄR (eller? ) sjukt dålig, utan bara SJUKT EXTREMT överskattad. överkattad
vart e du tngsten? försvara shazaam nu?
Det här är inget krig homie. Vissa gillar honom, andra inte?
shit vilka muppar alla här är, lägg upp något ni gjort så ska vi jämföra det med shazaams material :)
vadå muppar? måste man va 2pac för o kritisera eller? jävla skojjare
niickees P16 - ord! jag vill inte göra några av er grabbar besvikna, men bög är han inte. då var det utrett. vad sa ni nu om hans musik? :) allt gott!
shit vilka muppar alla här är, lägg upp något ni gjort så ska vi jämföra det med shazaams material :) Muppar??
Titta in i Lyricism här på whoa. Jämför då med Beväpnad Fjortis skit rader.
han e så jävla härlig, kungen i svensk hiphop :)
ärligt "FtwMf" Lägg ner snälla? Hur kan du peka ut hur en bög låter? Man kan ha jävligt ljusröst och vara homosexuell, man kan ha mörk röst och vara.. aa du fattar (Antar jag?) Bara rent skitet att skriva så. Tycker du att han låter som en bög, borde du ta reda på vad en s.k. Bög är! Och nej, jag gillar inte shazaam, tycker bara inte de är bekvämt att lyssna på.
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
shazaam är en duktig rapartist vad folk än säger. sen om man gillar hans stil eller inte är väl en annan sak. jag gillar inte musiken han gör, men gillar rapen han lägger.
mr.mc-dr
Shit va man kan lägga ner mycket energi på något man inte diggar. Själv brukar jag bara trycka på stopp eller byta låt. Men ni är fan militinata med erat shit...haha
http://www.myspace.com/bizzlebeats
talanglös rappare ja! bög? haha vem bryr sig, finns säkert många bögar som skulle rappa fetare än han! och fet e han, men har bland det sämsta framförande av vad jag hört! pinsamt att höra hahahaha!
hatet flödar i den här tråden märker jag :D själv tycker jag Shazaam är jävligt fet, gillar hans flow framförallt! ser fram emot plattan! pz
vadå lägga energi? e du dum eller? detta är ett forum där man diskuterar. snubben undrade vad folk tycker? är det att slösa energi då? jävla pajjas
Inte ens Shazaam själv försvarar sig i den här tråden, han är väll för upptagen och göra musik än att sitta och chatta med rap wannabes som kritiserar andra när de inte har gjort nått skit bättre själv, tro mig alla som dissar här skulle lätt sitta och jiddra om det plocka upp en tråd om den personen och personens musik.. Talanglös rappare? nej, vem fan har rim och flow som han? inte är det allt hyper kommersiellt skit som visas på Mtv och andra musik kanaler.. Dock hade mán uppskattat mer ri-fa än sådant som Flygbolags jhon.. Säger dem ri.. så säger vi väll fa.. Peace
fan vad fel du har.
och när dom säger ri säger vi fa...ck you!
Observera att alkoholist tycker att detta: http://www.youtube.com/watch?v=yehWTNIcW60 är bättre än Shazaam.
ja, han låter som en bög? Hoho, earsnot skulle älska dig right about now.
AND I'M GAY, AND I'LL FUCK YOU UP!
OT då, BT är inte speciellt bra, precis som resten av sveriges rapare. Visst, org 12 har gjort lite bra grejer, PST/q likaså, BT med, d6aa var helt okej - men alla dessa har också släppt en hel del material som är pinsamt dåligt. Ojämna är kort och gott vad sveriges rapare är.
Och ja, tngsten - akta så att inte snoppen kväver dig, och borsta tänderna - det luktar fan bajs efter allt slickeri.
"Is that art? I don't know, I'm not an art critic. But I can sure as hell tell you that it's a crime!"
ganska Du är mer än välkommen att inspektera mina tänder brorsan. Kom närmare så kan du få en ordentlig titt.
Visst, ska vi ta en fika på torsdag eller sötnos?
"Is that art? I don't know, I'm not an art critic. But I can sure as hell tell you that it's a crime!"