Crome - "The Roadlake Version" (10 000 downloads!) 

Idag såg vi att det är 10 000 som har laddat ner antingen ett par låtar eller hela mixtapet från tp://www.roadlake.com så därför tänkte jag att jag kunde pusha den lite till och jag undrade om ni ville help me out. 10 000 people can`t be wrong, det är 16 låtar och det är GRATIS.     01.  Intro By Niprone (Prod: JakobOne)    02.  When Rhymes Fly (Prod: Sakis)    03.  Shoot You Down ft. Cap & Quinze (Prod: Bergan)    04.  Karma (Känd Inst.)    05.  Spilling My Guts ft. Quinze (Prod: Bergan)    06.  So ferocious ft. Bobby Bolivian (Känd Inst.)    07.  The Flow (Prod: JakobOne)    08.  När Allting Hände ft. Cap & Quinze (Prod: Bergan)    09.  I Don`t Like You (Prod: Bergan)    10.  Suckah Emcees (Prod: TeeKaaY)    11.  The Slaughter Begins (Känd Inst.)    12.  The Hood Spotlight (Känd Inst.)    13.  Nothing Compared To ft. Cap & Quinze (Prod: Bolcer)    14.  No Backup Plan ft. Niprone (Känd Inst.)    15.  Terms Of Use (Prod: Sakis)    16.  Outro By Crome (Känd Inst.)        Download it here.    Wieeee Grattis Crome, va duktig du är! Du är en bad ass!

- "This one here just might be my masterpiece..." 

|