I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aktuell Whoa MP3: K.I.M.M - Tänk Alla Gånger

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-04-09 00:46
Essell och Knarkfisken, tack ska ni ha, fett nice! :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2007-04-09 10:02
jag tycket skiten e bra, tilltalande
work some magic

2007-04-09 13:24

Nice att ni kommer up i veckans mp3 för eran musik är över ett vanligt audio spår,håller med akin om att det är mkt må dåliig låtar men sånt är livet i bland och ni ska ta all tid för att skriva av er för sen kommer den hårda sidan ut igen .
Visst många är 98 men jag mannen är 2000 och jag tycker du har gjort en fett utvekling(matte)sen rmk alla vill inte ha fame av 14 åringar eller av folk som dom ser up till från whoa folk ibland sattsar större än så pz

W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Moderator

2007-04-09 13:44
Tack Jose mannen, det värmer!!

Clich, tack...

Ni andra, tack :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-04-09 14:25
Skön Som Fan!

2007-04-09 19:58
brukar aldrig gilla sån här typ av rap annars , men de här va nice
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2007-04-09 23:32
Akin's argument håller.. Känns faktiskt mycket emo-f13-hiphopens svar på kent. Och visst klart det funkar! Men till en viss grad! Låten i sig själv är väl inte wack, ni vet vad ni kan liksom, behövs bara lite slipning på er men temat är så uttjatat att man inte orkar lyssna ordentligt, tilltalas inte längre när det sagts 100 gånger tidigare liksom... Försök variera er.. Eller uppsök en psykolog eller liknande!
Försök lösa problemen istället för att tjata om att ni har problem (som ni kanske försöker, vad vet jag, annars är det ju lite komiskt) Bara tips!

Men ni e bra emcees annars..Tråkigt tema i längden dock!
soundcloud.com/brormusk/sets

2007-04-10 00:02
Försök variera er..

Hade du slutat ditt inlägg där, så hade jag tagit dig på allvar.

Tack för att du kommenterade hur som helst!

One!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2007-04-10 00:07

grym som fan big upp

www.barabazz.com

2007-04-10 08:00
helvete villken skön låt, när jag fick höra första gången blev jag som fast, skönt budskap  :)

2007-04-10 17:35
jag diggar den... lite tveksam refreng kanske... Första gången jag hör lite variation från fonky också det e nice... alltid tyckt du kör samma flow o samma tema i nästan alla låtar... lite samma tema här emd som du brukar iiochförsig MEN du gjorde något annat med röst och känsla i den här som du inte brukar... jag diggar det som sagt.

Pejs
http://www.myspace.com/2ma2ma

2007-04-10 18:25
Njae inget för mig, tycker dock att det är tråkigt att alla skall hålla på att försöka censurera och tysta varandra beroende på deras åsikter - oavsett om det är positivt eller negativt ..
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers

2007-04-10 19:19
emo-hiphop är inte min grej..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-10 21:40
nice

2007-04-11 02:58
BIG UP PÅ DETTA

Hela låten håller otroligt hög kvalitét och jag tycker verkligen att den är värd all den hype den får.

Att folk gnäller på att det är en "må-dåligt-låt-emo-skära-handleder osv osv" förstår jag inte. En riktig artist skriver om hur han/hon känner eller vad han/hon har för åsikter. Bara för att man redan gjort en låt i ungefär samma tema behöver inte betyda att man helt plötsligt mår bättre eller får än att ändra uppfattning om saker och ting, om detta är fallet dvs.

Pallar inte skriva någon uppsats men både text, flow, beat och mixning är som godis i mina öron.

Kan bara säga grattis mattias och rikard, låten är fet och lycka till med demon

over N out
http://www.norliekkv.se

2007-04-11 11:43
tänk alla gånger fjortis rap får propps av majoriteten.
tänk hur många ggr i historien tex dom vetande blir tystade!
pallar inte gå in på djupet här men i flintstone o orakelns diskussion måste ja ändå säga att ja håller me flinta framför oracle.
visst bra att de håller på me hip hop men dom va faan inte bra. Dom har MYYYCKET som behöver utvecklas om dom ska bli nått. men vissa föds juh helt enkelt inte med känslan.

pallar inte skriva nu
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify

2007-04-11 13:59
Hur fan kan ni lägga upp sån här skit, whoa?
Anställ nån som vet vad riktig hiphop är och
sparka alla jävla datanördar för de är ju de ni
är märker man..

och de är så jävla 2007 att hata för allt man hör
stinker så håll käften me erat jävla kärleksprat
nu..

Redaktionschef

2007-04-11 15:27

Buzhead> haha märks att du har koll på hur whoa styrs och vilka som sitter bakom skärmarna... hur som helst, vi försöker lägga upp något för alla smaker. Alla kan inte vara glada varje gång. Kolla i mp3-arkivet så hittar du säkert nån låt som är mer "äkta". Theory Hazit som kom upp för tre veckor sedan t.ex.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2007-04-11 20:08

Fan alltså, känns tråkigt att komma in och hata såhär, men för fan, ärligt talat. Varför måste alla på Whoa göra låtar med akustiska guror och sliskiga sjungrefränger om något vardagsproblem som inte är speciellt intressant?

Jag menar, gå in på frizon och lyssna på de låtar som ligger top 20 eller så. Alla låtar låter precis likadant och går efter precis samma mall. Vafö gö dom på detta viset? Det går ju förvisso hem hos folket verkar det som, men är det såhär hiphop ska låta enligt whoa kan man ju ta och fråga sig om Whoa är en sida om hiphop eller en sida om smörpop.

Jaja, bara min dumma åsikt. Men jag är ärligt, skittrött på låtar av detta slag.

2007-04-11 20:11
RMK - Nä, du borde ta dig själv på allvar.
Och bry dig inte om mina inlägg, ta det inte på allvar, men peka gärna ut ett ställe i inlägget där jag var destruktiv.
 Whoa är inte så allvarligt som vissa kanske antyder att det är.
soundcloud.com/brormusk/sets

2007-04-11 22:48
mkt jävla fet

Rappare

2007-04-12 02:15
Aight, RMK, jag gillar dig mannen det vet du! Men ska jag prodda dig så ska du få en banger så du inte gör fler sånna här låtar. Jag vet att det är lättare att skriva depp än Yo men om man nu måste ventilera sig så kan ni ju göra som jag och vara förbannad istället, texten är fett emo och det är besvärligt att lyssna på. Tror jag använt mig av den här samplingen faktiskt.. tycker beatet är lite tunt.

Men RMK som sagt, du är ju hur bra som helst på att göra musik så tare inte fel nu bara!

och Fonky Fresh är Fonky Fresh.. säg vad du vill på ett beat och folk gillar..
facebook.com/idiomatisk - fan page
Redaktionschef

2007-04-12 06:22
2667 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2007-04-12 13:08
Jag älskar fan denna låt :P riktigt skööön! :) Vill bara ha mer å mer från K.I.M.M.
Texterna e helt klockrent!
Fortsätt me detta Rikard å Matte :)

Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!

2007-04-12 21:12
riktig jävla skit är detta asså , vafan det ändå dom här två rapppar om är sina jävla problem att dom sitter på sitt rum ensamma och gråter blir så jävla less på sån här musik...rmk och fonkyfresh kommer bara ha fjortis-fans , tyvärr grabbar men det är sanningen.
Har du tiden? För min klocka går efter.

2007-05-04 19:05
fjortisarna strikes back !!!!!!!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-06 00:53
Emorap på hög nivå...alldeles för mkt "tycka synd om sig själv och må bra av det", och för stor fokusering på "skapade" lyxproblem... fan ryck upp er nu grabbar så jävla illa kan det inte vara...hade vart mer intressant om ni beskrivit mer konkreta händelser, historier som i sig förklarar varför allt är så pissigt..

inte min kopp av te.

men kallar inte detta hiphop heller.
Slide off kid and let a grown man finess it.

2007-05-10 20:00
"ni som klagar, är så jävla mycket bättre eller?"

Haha, så man måste vara bättre själv för att få klaga?
Finns säkert folk som gillar deras "må dåligt"-låtar, men det jag hoppas de snart inser är hur de slösar bort sitt rappande på en massa sån här crap. Tycker åtminstone RMK verkar ha en del talang för rappande, men han kastar iväg sin karriär för att vinna 14-åriga emo-groupies hjärtan.
Jag är inte den som hatar emo-låtar, men då ska det fan ligga nånting bakom och då ska man göra det liiite originellt åtminstone..
Gör genomtänkta låtar, gör partylåtar, gör deppiga låtar, gör glada låtar.. men sluta klyscha bara klyscha er förfan!

/Ranch

tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-05-10 20:01
*sluta klyscha er förfan
börjar bli för sent för lilla p16 här asså, haha
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-05-18 10:54
För fan. Älska, SÅ jävla skön. Riktigt skön =)
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!

2007-10-15 16:14
älskar denna låten asså sjukligt skön! skicka texten? :D

---------------------------------------------------------------------------
Hälsa katten

2007-10-16 16:58
Att så många gillar och har checkat denhär låten mer än denna veckas mp3 är ju löjligt. Dethär förtjänar inte ens en plats i mp3 arkivet