I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jag är värd att bli påsprungen, så jag tar saken i egna händer

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2009-08-28 15:56

[Video] Jag är värd att bli påsprungen, så jag tar saken i egna händer

Yuh! Diskussionerna har varit vilda när det gäller vem som lagt den bästa "bumped into"-versen på MyBestFriendIsMyGrind.com - Många tycker att Lorentz och Trofast får för mycket utrymme. Många tycker att Shazaam, Sam-E och Rah Balder lägger feta verser. Och artister som Adam Tensta och Lazee, som redan nu är ute och snurrar i världen, har tagit plats i samma "tv-program" som mindre kända namn så som, Mexxi & Si-Kret, Nube och Samson For President. Långsamt så läggs pusselbitarna ut och en karta över hiphopsverige kristaliserar sig.

Så, tycker DU att DU är värd att "bumpas in i", varsegod, scenen är din. I denna tråd skulle jag vilja uppmana alla rappare där ute i landet som anser sig tunga, att sätta på videokameran, spotta sönder sig, lägga upp på YouTube och sen här på Whoa.

Sen är det upp till alla Whoa're att bedöma dina chanser att bli Sverige nästa raptalang!

Vad väntar du på? Kör igång!

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind