I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Köttig trumtagning på Petter/DJ Sleepy's Det går bra nu!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-10-12 20:16

[Video] Köttig trumtagning på Petter/DJ Sleepy's Det går bra nu!

Här är en trumtagning på Det går bra nu. Filmad av Sinemax Produktion.
Rocka den i HD!
/Walle

Beats regards!
Check out youtube.com/walleondrums for more vids.
/Walle
Producent

2012-10-13 13:29
Tiiiiight
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2012-10-15 11:19
kul!
Producent

2012-10-15 11:51
Vilken tallang!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-15 15:17
Riktigt grymt!
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2012-10-15 16:53
fy fan va fet! har du fler såna här videos eller tänkte göra på andra hiphop låtar?

Producent

2012-10-15 18:52
Hade varit ännu bättre om inte orginal trummorna var på. Du får hooka upp med Ishi eller Petter.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-16 19:56
Tack så mycket alla! Kul att ni gillar den.
Jag har en till pågång, den är inspelad och jag håller på att producera den tsm med filmteamet nu. Även den är av en svensk MC.

Tack!
Beats regards!
/Walle

2012-10-16 19:58
MtotheJ skrev:
fy fan va fet! har du fler såna här videos eller tänkte göra på andra hiphop låtar?

Tack kompis!
En till som kommer snart. Jag gjorde en på Tenstas "Banging on the system" för ett år sedan typ, den finns på youtube.
Beats regards!
/Walle

2012-10-16 19:59
Dopeness skrev:
Hade varit ännu bättre om inte orginal trummorna var på. Du får hooka upp med Ishi eller Petter.

Petter delade faktiskt denna videon på hans hemsida, facebook och twitter, riktigt kul!
Hade varit fett att lira live med dem två.
Beats regards!
/Walle

2012-10-17 02:56
Okej nice, bra val av låt jag ska checka in den.