I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] DaCosta - "Tatuera Mig"

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2013-01-27 23:33

[Video] DaCosta - "Tatuera Mig"



DaCosta – Tatuera mig
”Den tidigare professionella hockeyspelaren från en förort i södra Stockholm, med mer musik än sport i blodet”.

Artisten DaCosta släppte sin första EP i maj 2012 och har sedan dess jobbat stenhårt på sitt kommande debutalbum som släpps 22:a mars. Men redan nu i Januari släpps årets första singel från Albumet.
Tatuera Mig – När en legend möter en hungrig debutant. Dagen efter en spelning i Sundsvall besöktes den legendariska studion Sidelake, och det klickade direkt mellan DaCosta och superproducenten Patrik Collén som började arbetet med det som till slut skulle bli låten ”Tatuera Mig”. Med ett hett ämne, ett beat som slår igenom det mesta och DaCostas rap som är vassare än aldrig förr kommer denna låt garanterat bli det självklara valet i din Spotify-lista.

”Tatuera Mig” är den andra singeln från kommande debutalbumet ”Lever min Dröm” som släpps 22:a Mars genom TGR (Team Galagowear Records)
DaCostas ”Tatuera Mig” släpps på iTunes, Spotify och som musikvideo på Youtube 25/1





Texten är tagen från www.teamgalagowear.com