I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Timbuktu nya släpp till Alfons Åberg filmen

Svensk Hiphop - Audio & Video

2013-08-31 15:33

[Audio] Timbuktu nya släpp till Alfons Åberg filmen

"Jag och min broder Måns Asplund fick äran att lira in två låtar till den nya Alfons Åberg-filmen, vi utgick från Georg Riedels fantastiska orginal. Lyssna på länken nedan gott folk." - Timbuktus facebooksida

Jag tycker dom är sjukt feta!

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-09-03 18:39
Melodin va nostalgisk men är inte Alfons Åberg nästan raka motsatsen till hiphop?

Han är mera schizofren downie med kraftiga hallucinationer av mediciner. Kolla bara på Mållgan.
Och låten är så poppig att den skulle kunna vara mixad av Bert Karlsson.

Nej, inget jag gillar, men om kidsen uppskattar det så funkar det väl som filmmusik.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2013-09-03 20:39
Är inte svenska medelklasskids lika "hiphop" som Alfons Åberg?

Producent

2013-09-03 21:35
Vadå "Alfons inte hiphop"? Ingen av låtarna är en hiphop låt så vad snackar ni om?
Hur vågar ni dissa Afons? bara för han är mer hiphop än er!

Låtarna var fina

2013-09-04 01:19
alltså.. tyst. låtarna är ju jätte fina! jag gillar texterna också.

2013-09-07 18:33
Okej jag blev lite förvirrad när tråden var skapad under forumsektionen "Svensk Hiphop".

Konstigt nog förväntade jag mig Svensk hiphop.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2013-09-10 20:18
fakemail , om de hade varit så galet så hade admin tagit bort den helt. Men nu lär dom ju låsa den för du ska vara en sån drama queen.

2013-09-11 14:30
Tycker dom var riktigt solida :) mysiga rent av :)