I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Gatuslang Releasefest - USCH, Martin Zamora, Shazaam med flera

Svensk Hiphop - Audio & Video

Skribent

2013-12-11 12:25

[Video] Gatuslang Releasefest - USCH, Martin Zamora, Shazaam med flera

30/11-2013 släpptes Gatuslangs andra t-shirt. Det firade Sveriges mest fördjupande podcast om svensk hiphop med en tillställning på Snickars Records vid Mosebacke i Stockholm. På plats bakom micken att kicka fanns Dimorf Metrik, Jas the Cat, Shazaam, USCH - BIM & Pelle P och Martin Zamora. Även andra MCs hoppade upp på micken under kvällen. Stort tack till alla inblandade!

Beställ din t-shirt på http://www.wizzyclothing.com. Den är limiterad till 100ex och de 50 första får dessutom ett exklusivt mixtape.

Supporta svensk hiphop!

http://www.gatuslang.se / ENTD / DMTD

Gatuslang - Svenska hiphopprofiler i djupintervjuer. Instagram: Gatuslang, Twitter: Gatuslang, Facebook: Gatuslang

2013-12-11 12:54
Förstår inte hur man kan freestyla sådär. Jag har freestylat på skoj lite av och till sen jag började med musik för många år sedan och nästan aldrig fått ihop 2 väsentliga rader haha.

Riktigt fett

2013-12-11 12:58
Alla freestylear väl inte... Men Shazaam är väl bästa freestylearn på svenska.

Gatuslang

Nya avsnitt på g?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-11 13:00
Det var mest han jag syftade på. Han är nog bäst i sverige ja

2013-12-11 13:04
Ja, imponerande. Fast jag vet ju inte, flera kanske freestylear men har hört ett par verser förrut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2013-12-11 14:09
VRGNHNS: Hoppas få ut 2 avsnitt till innan nyår. Men osäkert.

Första delen är freestyle. Sen blandar Shazaam lite. Resten är prewrittens på instrumentaler.

2013-12-14 09:17
Big up Bim & PelleP!

2013-12-14 14:19
Mächys måste ju också va freestyle.

Jas e så jävla fett!
There ain't no dick like the one I've got
Skribent

2013-12-19 11:26
Kul att ni diggade. Sprid gärna!
Gatuslang - Svenska hiphopprofiler i djupintervjuer. Instagram: Gatuslang, Twitter: Gatuslang, Facebook: Gatuslang