I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Whoa recenserar Vendetta: Mr Cool vs Kalle Balik

Svensk Hiphop - Battles

   
Redaktionen

2012-09-19 00:45

[Övrigt] Whoa recenserar Vendetta: Mr Cool vs Kalle Balik



Från Whoa-bloggen:

Mr Cool vs Kalle Balik, ordmästarnas kamp och en efterlängtad battle från många. Speciellt efter deras tidigare matcher i Vendetta så såg jag detta som en tidig final där vinklar skulle möta punchlines, publikreaktioner som skulle spränga högtalarsystem och jag skulle behöva googla mig igenom battlen för att förstå alla smarta rader. Men mina förväntningarna måste helt enkelt varit för stora. Matchen uteblev då nybörjarmisstag avgjorde matchen i ett tidigt skede och så var skadan redan skedd. Matchen var sist ut för kvällen vilket återigen märktes på Linköpingspubliken som inte kunde fokusera helt hundra på matchen. Det är synd att dra alla över samma kam men även om det bara är ett fåtal personer som förstör så blir det ett taskigt helhetsintryck.


För att läsa resten av vad Whoas Gustaf Lindberg tyckte om matchen mellan Mr Cool och Kalle Balik, besök Whoa-bloggen!