I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Shooo Gott Folk !!!

Svensk Hiphop - Battles

2013-06-03 17:51

[Övrigt] Shooo Gott Folk !!!

Tänkte ba kolla va folk igentligen tycker om basementality ... ?
Å sluta hata på Indo han är världens skönaste människa å han lägger de töng !!!
Vänta tills vi släppt vår ep mafakkaz ! Hatare fortsätt hata ! Å ni som är äkta kärlek å respekt !!! ///RiggRagg

2013-06-03 18:03
Alla barnen diggar basementality!

Följer iofs alla battleligor tom Lets do this haha... Eller hur många finns det nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-06-03 21:02
Basementality är fett, men grejen är att det alltid varit lite ogreppbart. Redan back in the day när det var K-real, Double H och sen typ 10 (?) pers till som bara hängde runt och reppade

Idag är det battle-liga, Criticals videoproduktion, Bängan och ...?

mer än musiken helt enkelt
I am come home
Moderator

2013-06-04 10:20
Det är bara skåningar som hatar Basementality.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-06-04 13:30
Enligt mig så har basementality gått ner sig medans O-zone har börjat steppat upp
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2013-06-04 17:50
jag gillar inte Basementality alls, verkar som att views och flash går före kvalite där, O-Zone ordnar ju gigantiska tillställningar medan Basementality verkar leverera till barnen (varför är de alltid massa kids?)

och nej jag är ingen o-Zone dick rider heller, tycker det suger att bara skåningar vinner i O-Zone

2013-06-04 20:53
Innan nån blir upprörd kanske vi ska flika in att dv89 sysslar med den ädla konsten kallad "trollning" sen en tid tillbaka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-06-04 22:43
KaptenKrok skrev:
Det är bara skåningar som hatar Basementality.

haha!

2013-06-05 13:40
stor klasskillnad på o-zone & blazementality.