8 mile , ELLER , Get rich or die tryin'
vilken av filmerna är bäst??
www.myspace.com/juniornatural
riktiga skitfilmer båda 2 imo dåliga rappare, dåliga skådisar tråkiga handlingar...
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
8mile är en klassiker, men grodt ligger varmt också.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
8 mile är mycket bättre..
www.soundcloud.com/arionmusic
"8mile är en klassiker" Fel. Beatstreet och Wildstyle ÄR klassiker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"8 mile är en klassiker". :)
ATL är bra!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Varför skulle den inte kunna vara en klassiker?
"Klassiker , kulturyttring, som film , bok eller teaterpjäs som är stilbildande i sin genre ."
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
8 mile...men som sagt grodt är också jävligt skön
8 mile!
Highfive anyone, anyone?
Lundahl. För att det inte är en klassiker, bara för att halva hiphopsverige insåg att man kunde battla också så är det ingen klassiker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grodt suger, finns inget skönt i den.
Producent
2006-10-30 01:36
8 mile
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
enda scenen ur grodt som är fet är när 50 blir skjuten i käken,, riktigt snygg faktiskt!
Madjin
varför är 8 mile så mycket bättre?
grodt va bättre än jag trodde faktiskt, händer lite mer än i 8 mile. såg att nån sa att ATL är bra, den suger där imot nåt djävulskt.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Killa Season.
8 Mile Eazy!!
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
"Jay och Silent-Bob - Stjärnor utan hjärnor" vet inte riktigt om den heter så men den är fan bäst! Fuck the police! Dom två är bara så jävla grymma på att rappa NWA-låtar!
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Vad är Grodt för film?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Get Rich Or Die Tryin'
stukad:
Of course :)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
8 mile ffs :D
You already know, den e on lean!
stukad: :P
get rich or die trying? vad e det?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
gimme a break du blir rik elel dör medans du försöker
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Nähä? menar du det? menar väl för fan, vad är det för film? Din kretin
du är en kretin! det är fifty cents film, --- och till alla nadra, jag gillar eminems film, den kändes inte så "eminemish" den kändes mer som en film som eminem är med i, den höjde hiphoppen och battling i hela världen och den hade allting i sig typ 50cents film, den har nog en av de bästa "handlingarna" av alal filmer jag sett ytp" get rich or die trying" och "at the end of the day, who will you hold on to" skiiit bra, me ntycker att han förstör alla dessa möjligheter man kunde gjort denna filmen nöär han gör den för "fiftyish" känns så cliche och så jävla mycke osm om han ska föreställa kung o gangster i den, det är synd hustle and flow är bättre, skulel kunna se hustle nad flow med handlingen som fifty hade i sin film, hade lätt blivit en klassiker då synd att fifty förstör de, 8mile = better
vad besserwisser du är
oh give me a break
*däcktjut*
8 mile, lätt.
www.myspace.com/victorhollender
8 miel utan tvekan men grodt är inte långt bak
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
fuck them both, waist deep si the shit
Shuu
skamt at sidan, tycker fan att Ice Cubes Boyz N Hood ar mkt battre an 8mile och get rich or die trying
Shuu
Klart Boyz N Tha Hood är bättre än dom båda. Den är ju en klassiker på riktigt . 8 Mile är lite smårolig och Get Rich är ju så töntig så man mår illa.
Håller med DonKR P16 "riktiga skitfilmer båda 2 imo dåliga rappare, dåliga skådisar tråkiga handlingar"
NIRVIK