Tru life-The dips is ova
Kör på "the bridge is over" beatet och slänger iväg en hel del bra punchar mot dipset. Checka även hela hans nya mixtape hosted av J-love.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Vägrar ge honom en chans sen han gjorde bort sig totalt i Beef videon. Vilken jävla pajas alltså.. Är han något att ha eller är han en random rappare som är sjukt thugged out och slänger 20 dollarsedlar på marken som han sen plockar upp?
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
på vilket sätt anser du att han har gjort bort sig? Han är en av de få som lever det han snackar om. Mer än man kan säga om shitset.
The New New York-låten och en del till har varit sjukt tunga... utöver det har det varit rätt tråkigt tycker jag..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
BossHogg P0 Va snackar du om som Lionfjudah säger på vilket sätt gjorde han bort sig? Du hade säkert varit mkt tyngre om du va me va
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
GodsSon: Men snälla rara. Du är 22 år och skriver som en 7 årig asylsökande somalier. "Va snackar du om". Ja, exakt vad jag skriver. I Beef dokumentären står hans "posse" och han och gör de fulaste gesterna jag sett och börjar slänga små dollar på marken för att de i nästa sekund plocka upp dem och stoppa dem i fickorna igen. Absolut, jag vet att han höll en pistol mott Mobb Depp, det är jätte hårt. Det är sjukt tuff t.om. Men i mina ögon är du inte the shot caller eller någon någon högt respekterad person, om du springer in med en pickadoll och sen skryter om det och tycker det är ditt livs gärning. För att avrunda; och just därför har jag inte lyssnat på hans musik. För tycker han är en jävla pajas. Sen kanske han är världens åttonde underverk bakom micken, men detta vet jag inget om.
boss, glöm inte han var man å ursäkta sitt betende i beef åxo..Du är 22 år och skriver som en 7 årig asylsökande somalier. å du vågar inte ha din ålder å drar folk över en kam.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
vart kan man höra låten då?
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Tekone: Jag är 20. Man kan säga så om man har belägg. Men eftersom jag sedan började slaffsa ihop en text med en massa grammatiska fel, så jag ska bara hålla käft...
Det är inte True Life som kastar pengar på marken. Det är hans kompis som gör det och säger "I treat niggas like you, like bitchies. Do you want to strip for me?". Såklart han tar upp pengarna ifrån marken. Ser inte att han påstår att han rik eller så?
http://img396.imageshack.us/img396/2673/trueuj2.png
BossHogg, som sagt, han bad om ursäkt, och det är något många många många andra aldrig har gjort. Däremot att ha sitt gäng stående me en puffra å cash har Väldigt många gjort. och om man väl ser på de kriminella så är väl tru life den som hela tiden snappar andras kedjor och en rappare inte många vill dissa...
Visste faktiskt inte att han bett om ursäkt. Hur/nar/var/varför?
vet inte om han bad om ursäkt.. men i beef 2 eller va det va så sa han ju typ "im a changed man, i would never do that today b la blabla"
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
BossHogg, Great man.. Chansen finns att du blir geni någon gång. Hur kan du hata på någon och säga att du aldrig ska lyssna på han när du inte ens sett klippet du kallar för så "fjantigt"..http://www.youtube.com/watch?v=e1PUVEuyE_Y Se.... Vad händer i slutet?
hetaste beatet genom tiderna. hoppas tru life slår igenom snart.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Han säger på tapet att albumet ska droppa snart... En intressant tanke som han tar upp i sin diss, om dip påstår att dom "ballin" varför va max b som är en ghostwriter för dip tvungen att riskera hela sin frihet för ett rån på 25K.
"NYSVENSK"gahaha. du är en pajas bosshogg.så du lyssnar bara på artister om dom sköter sig i verkliga livet?.du är fånigare en folk som inte lyssnar på rappare bara för att dom ser fula ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns alltid folk som ska hata osv, tru life gör sin grej, gillar hans filosofi kring att hålla NY levande med det riktiga new york soundet och inte sno från andra.
man undrar iof hur lång tid de kan ha gott mellan att han spelar "allanballan" med sina poolare å de att han på står sig inte vilja vara den person han var då? jag skulle kunna säja samma sak "if u talk the talk.." jag saknar artister som inte kan komma upp av sig själva utan måste dissa sin nästa rappare, bara för att skapa en hyp kring sig. när hände de sisst?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
tru life e fake
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag saknar artister som inte kan komma upp av sig själva utan måste dissa sin nästa rappare, bara för att skapa en hyp kring sig. när hände de sisst?'' Tru e knappast ny i gamet, anledningen till att han dissar shitset e ju pga att roc a fella har biff med dom.'tru life e fake jim jones å company e "real" då eller?
det där med "fake" och "real" är fan det fjantigaste man kan snacka om..
Det är iofs sant att det e barnsligt att diskutera vem som är mest äkta. Men i Tru's fall så är han ju rätt mycket street, inte vem som helst sprinbger in o robbar Mobb Deep bara sådär, 9 pistoler och 2 hegelbösser... Tror han lever mer upp till sina texter än Mobb Deep o Dipset...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
tru life brukade hänga med jim jones.
SKU - SKU - SKULASON!
Maran, så vitt jag förstått det har bla. Tru life figurerat som jones bodyguard tidigare.
http://www.iamthereasonwhy.com/
länkarna funkar skitbra...dvs inte alls
Dom misslyckades ju med att råna mobb deep, eftersom dom inte var där. Föresten tycker jag visst att det finns en poäng i att diskutera vem som är äkta, om någon utger sig för att vara ärlig, men i själva verket ljuger är det svårt att ha respekt för dem. Dock är jag väldigt trött på diskussionen om vem som är äkta, eftersom ni hela tiden envisas att ha den, och man sällan hör några argument, utan det verkar vara dom man inte gillar för tillfället som är "fake".
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Lionofjudah P28 mm så kan det vara, hörde en intervju där han sa nått om att han gav jim jones hans första skyddsväst eller nått så det kanske stämmer.
SKU - SKU - SKULASON!
word_em_up : jag tror att varken jim jones, tru life eller mobb deep lever nåt gangster liv idag..
word_em_up : jag tror att varken jim jones, tru life eller mobb deep lever nåt gangster liv idag.. Alla riktiga gangsters lever på whoa.
jaha.. coolt
BossHogg P0 Du skämmer ut dig!!! patetiska jävel..fan va blåsta vissa e,,..jag tycker synd om dig
Du skämmer ut dig!!! patetiska jävel..fan va blåsta vissa e,,..jag tycker synd om dig Hahaha, go easy on the guy.
Shuu
Det är inte hans fel att han är trög.
Shuu
Hangman P20 Patetisk? Du bör nog ransaka dig själv innan du slänger ur dig den typen av kommentarer.. (med referens till "musiken" du gör)
R.I.P. Big Moe
flowmastermouth o vad fan vill du dina jävla fjant ? första? försvarar den största "whoa-idoten" på det nya året..för det andra: snackar om min musik...rappar du ? då skulle jag GÄRNA velat höra..för du är ju "
flowmastermouth " ..du e patetisk som han som tyckte Tru life e en pajas....shit asså...vart e världen på väg ?
Rash_ P19 Truth hurts
Hangman: Lugna könet nu, pajas. Vi vet att du är en hårdkokt ghetto superstar. Ta bara inte i så det brister..
Hangman P20 Nej, jag rappar inte, förmodligen därför att jag har tillräckligt mycket självinsikt för att inse att varken jag eller någon annan svensk rappare har något att skjuta till en redan död scen. Det är den distansen du och dina usla rapkollegor saknar. Men det är naturligtvis kul att du håller på, det innebär om inte annat att du har något att kämpa för och jag något att skratta åt.
R.I.P. Big Moe
Pojkar nu va beefen mellan tru life och jim jones inte mellan deras fans. =) Ta en chillpill å slappna av finns värre problem i världen.
Teu Life vågar inte slååååååååååååss
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
BossHogg P0 jag höll mig dig först när jag trodde du syfta på att han skröt om det i beeffilmen för att sedan ta tillbaks det i samma film och prata om hur fel det var, vilket var jävligt mobbat och fjantigt men ett mobb deep var inte där ghost och muggs var, sedan jo det var fan coolt därför att hur fan ska han kunna få streetcred om han inte gör nåt. Vi snackar om en testosteronfylld fucking macho branch där alla skryter om shit dem gjort men som få av lyssnarna bevittnat men nu kommer en kille som har bevisat det och dessutom mot ett par kändisar och som tidigare ansetts som ett par av de värsta gangstrarna kom igen han lämna sitt eget hood/kvarter och gick in i deras du kan inte dissa honom!
först och främst vara Muggs och GZA som va där, och det va Infamous Mobb som vart rånade och hotade till livet, lyssnar ni ens?!?!... inte Mobb Deep....
och sen om att han bad om ursäkt, bullshit... såg tru life och Saigon på smack dvd nån månad sen, och där är Tru Life den största pajjasen jag sett, slänger Mobb Deep skivor på marken, trampar sönder dom, flashar pistoler osv.... ända nya rapparn som riktigt gangster är Saigon, fuck Tru, suger som rappare okså.... yiiif...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Lyssnade på tapet idag, lät schysst, dipset dissarna var sjukt roliga.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
btra att att du nästan skriver samma sak som mig direkt efter clo
bra att du skriver ghost och inte gza, plus, vänta, sen när orkade jag läsa vad alla skriver?!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
men shit, orka tjafsa om vem som har ratt info nar det galler beef filmen! grattis infamous, du har kollat pa beef flest ganger och vet mer an alla andra!
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
grattis CellaDwella, jag bryr mig minst.
infamous P22 är du säker på att det var infamous mobb som var i studion? Hur i så fall? har också hört samma sak och ja trodde på det i och med att det borde va rappare eftersom det va i studion. Men Gza va ju där så ja tänkte att om de kanske bara va polare till mobb deep som var där eller nått. För mig är detta viktigt eftersom dom är några av mina favvisar hehehe
oj. allt blev visst med fet stil. sorry