Ill Bill-Black metall 2007
ja hur många har fått hem denna groteskt grymma platta? Jag har hunnit lyssnat på den 2 gånger och jag älskar den mer och mer denna 3dje gång! Vad tycker ni om detta mästerverk, toppen eller botten?
Håller med MFD00M, tycker Ill Bill bara blir sämre och sämre för varje låt som släpps.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Några feta låtar finns där, men har rätt svårt för metalbeatsen. Coolt att han hookat med Jeru och killah priest.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Varför har han valt att kalla skivan för "Black Metal"? Ill Bill var, iallafall senast jag lyssnade på honom inte ens i närheten av den genren? Har det med något slags anti-religiöst/sataniskt budskap att göra? Upplys mig.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Är la ingen hemlighet att bill och hans brorsa inspirerats mycket av hårdrock- och skräckfilmskulturen.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Men ändå..han lyssnar typ på Sepultura. Vad får han "Black Metal" ifrån?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Det är väl bara ett tufft namn... Sen har ju han och Necro haft en black metal band så det är väl det som faller honom mest i smaken.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Trodde det var ett Death Metal band som de hade snickrat ihop i ungdomen ;P
Är alla beats metall-baserade?
Injustice var väl ändå inte thrash metal? Var iofs ett tag sen jag hörde dom, men har för mig att det var mer black/döds?
kul att hiphoparna börjar jiddra om metal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skönt att det fortfarande finns inskränkta personer som tror att om hänger på whoa så e man hiphoppare :)
Omae wa jowai
ja så borde det vara iaf! jevla inkräktare
Yo,i got a slight problem
måste man vara hiphoppare för att lyssna på rap? :P
Omae wa jowai
Känns lite obehagligt att folk fortfarande placerar sig i olika kategorier när det gäller musiksmak. "Jag är hiphopare/hårdrockare/synthare", orka sådant. Bättre att lyssna på det man tycker låter bra.
hiphop e d ända som e bra, därav är man hiphopare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Med det uttalandet menar du alltså att du har hört all slags musik i hela världen?
potatis: Självklart har han det. päron: word.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
skribbles: Bra, annars kunde man nästan påstå att uttalandet saknade grund :P
ja har hört de mesta, tvivlar på att nån skum folkmusik i nått skummt land skulle vara bättre än allas våran hiphop
Så dom musikstilar som finns är: 1. Skum folkmusik i nått skummt land 2. Allas våran hiphop Och genom att ha hört dessa två kan man direkt avgöra vilken musikstil som är bäst i världen?
tycker the three wise men i albumet e jävligt grymt :) get outta my way e också en höjdare!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
vilde bill och sean p ska tydligen göra album ihop, läste det på theformula, kan ju bli fett som få
chase the clouds away
"White Nigger" är riktigt bra tycker jag, fast den inte ligger väl inte på plattan.
yessir!
nej ill bill kommer alltid förbli ill (:
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
ill betyder sjuk.. hahahaha
ser verkligen fram emot hans nya, synd att man får vänta så länge..
Polski
den här tråden är fan bäst. störda off topics 4 life. angående black metal äre som vanligt med mixtapes, alltid ojämnt - vad annars? men titelspåret och 3 wise men är fan äckligt bra. de verkar få grepp om vad de ska göra med metalinslagen också, slayer-samplingar är inget jävla limp bizkit iaf.