party hiphop?
ye tänkte om ni kunde tipsa om lite schysst amerikansk hiphop att festa till, inge sova musik HeHe
tha alkaholiks (tha liks) feta tracks!!
Joe Budden feat Busta Rhymes - Fire Method man feat Busta Rhymes - What's Happenin Kanye West - Good Life Bubba Sparxxx - Back in the Mudd Gym Class Heroes - Clothes Off
Men lika glad är jag för det!
(Notorious) Mo money mo problems tillsammans med min vän joppe brukar i alla fall få fart på mig, yeah!
Blazin squad - Here 4 one
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
50 cent in da club
Digg this!
DMX - Party Up såklart
My oral illustration be like clitoral stimulation
Intresant tråd
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
M.O.P. - How About Some Hardcore
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Dj Quik - Pitch in on a party Dj Quik - We still party Redman - Time for sum axion Ice Cube - Bop gun Naughty by nature - Uptown anthem Onyx - Slam
The Lox - wild out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gangstarr - Whoa got gunz Wu-Tang Clan - For Heaven's Sake Ghostface - Run Sean Price - Boom Bye Yeah Red Man - Put It Down Apathy & Celph Titled - Sound of the Clap Smut Peddlers - One by One Snowgoons feat. Reef the Lost Cauze - Never m.m, m.m...
ska självklart stå "Who got Gunz" och inget annat.
Necro - the sexorcist skivan ;)
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
Haha, 'Whoa Got Gunz' skulle kunna vara en schyst theme song för det här tillhållet annars.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
När det gäller straight up party finns det inte mycket som slår straight up OLD SKOOL....... Några tips följer: TREACHEROUS THREE: "Feel The Heartbeat", "Put The Boogie In Your Body" TROUBLE FUNK: "Pump Me Up" FEARLESS FOUR: "Rockin´It" KURTIS BLOW: "The Breaks" Soundtracket till "Wildstyle" rekommenderas också varmt! Feat. bl a COLD CRUSH BROTHERS, BUSY BEE, DOUBLE TROUBLE och RAMMELZEE.......
Tackar tackar allihopa, har lite att kika på nu :)
Dear Mama är nog trådens bästa partytips.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
akon, young jeezy, lil kim, r. kelly mf - takin' over (remix) den är fet...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Proof - Gurls Wit Da Boom
Jay-19 make it click like hackers...
Soulja Boy - Crank Dat Och för Guds skull, glöm inte dansen!
denna tråd äger keep it up holla
Rick Ross ft R.Kelly-Speeding Get buck in here-Akon ft Diddy,Ludacris,Lil Jon Pitbull ft Lil Jon-The Anthem. Dessa låtar spelades på senaste festen jag var på o då röjde vi allt!
The Greatest Story Never Told....
2Pac - Thugz Mansion
party tips nr 1!!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
rich boy - throw some d's !
shhh..
om umgängeskretsen är insatt i hiphop tycker jag att Masta Killa - Whatever är att rekommendera...killas vers är bland det tightaste......annars kanske Dizzee Rascal - Flex eller Old Dirty Bastarad - Stand up är bra val
JKIBMM
Om du inte har någon koll i över huvud taget så är det bara skriva ner och börja dansa, för dessa låtar nedan går alltid hem på alla dansgolv jag spelat på oavsett om du lyssnar på hip hop eller inte ;) (jobbat som dj för länge för att inte ha koll på det..)Gang Starr - Full Clip The Coup - My favourite mutiny M.O.P. - Ante up remix House of Pain - Jump around DMX - Party up
Das Efx - Hip Hop
Splack Pack - Shake that ass bitch
Common - The Game Ja Rule - Living it up Timbaland & Magoo - Drop Wyclef Jean - Masquerade Latin Kings - Fint väder Talib Kweli - Get By Black Star - Definition Method Man & Redman - So High Redman - Smash something Mr Cheeks - Lights, camera, action IAM - Noble Art Naughty by Nature - O.P.P. Sist en av mina favoriter.. jag vet att han är uttjatad, men det här beatet är kanske bland det hårdaste som kan köras ute på stora golv, folk blir helt enkelt för taggade... sry, but its the truth.. 50 Cent - If I can´t Detta är ju typ ingenting jämfört med skiten man kan spela på ett riktigt hip hop hak, men har du blandat med människor så är det här bra ;) Berätta gärna hur pass insatt du är så blir det enklare. P
Catapults Ent.
Wyclef Jean & Missy Elliot - Party to damascus Saïan supa crew - Blow Jurassic 5 - In the house Sen kommer jag själv in i grymt party-mode när jag hör Rock Show med Run DMC.
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
D4L -laffy taffy Lil John & The Eastside Boyz - get low dessa 2 e riktiga party dängor.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
beatnuts - take it or squeeze it är en riktigt bra partyplatta!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Beatnuts - watch out now Chamillionaire - wont let you down remix Paul wall - banging screw Lil wayne - s on my chest 3 6 mafia - stay high zro - m16 youngbloodz - presidential t.i - what you know
run dmc - my adidas fabolous - its my party lil zane - none 2nite
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
Mycket tung oldschool som har nämnts i tråden. Jag fyller på med lite newschool. Cassidy - My Drink & My 2 Step DJ Drama - 5000 Ones feat. Nelly, T.I., Diddy, Yung Joc, Willie The Kid, Young Jeezy And Twista Dre - Chevy Ridin' feat. Rick Ross Fabolus - Breathe Fat Joe - Beat Novacane Fat Joe - Crack House feat. Lil' Wayne Flo' Rida - Birthday Freeway - Lights Get Low feat. Rick Ross Jim Jones - We Fly High Joell Ortiz - Brooklyn Remix feat. feat. Cashmere, Maino, Big Daddy Kane, Solomon Juvenile - Nolia Clap Saigon - Ryders (Da Ville To Da Stuy) feat. Memphis Bleek Swizz Beatz - Money In The Bank Three Six Mafia - Gotta Stay Fly Wiz Khalifa - Say Yeah Ying Yang Twins - Badd feat. Mike Jones Young Jeezy - I Luv It Yung Joc - Play Your Cards
Hovito baby, no equal baby
fabolous - holla back young'n
THE PACK
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
och: hot 2 def- walkin' around the club dem heziman boys (eller 3rd flo eller vad dom nu heter nuförtiden för att undvika den uppenbara one hit wonder-stämpeln) - do the heizman
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Flo rida feat T-pain - Low (Travis Barker remix) Galen!
SKU - SKU - SKULASON!
Redaktionen
2008-01-22 11:55
T.I - Bring Em out Cam'ron ft. Kanye West - Down Lazee - Rock Away sen när de flesta gästerna har gått hem och du sitter där med en brud som det är lite stelt med drar du på Necro - Vaginal Secretions så är du hemma sen !
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Dwele feat. Slum Village - Keep On
Mobb deep - My Truest Wordz Lil Dap - Deep Meditation Två tunga låtar tycker jag :)
Redman - Let's get dirty ingen/inget sitter ner när denna kommer igång
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra