The Game | L.A.X.
Vad tror ni? "Dope Boys" är ju fan sjukt fet, tungt gangsta beat. Game's Pain har lite Tupacvibbar, resten har jag inte hört än. Produktionen och gästerna ser ju nice nice ut så skivan kommer nog bli riktigt bra eller vad tror ni?
"Dope boys" är så jävla fet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mm.. Älskar fan soundet The Game kommit med, ta hans förra skiva, Doctor's Advocate, hälften av spåren hade ju riktigt tung ljudbild med tydliga westcoast vibbar. Gangsta beats anno 2006 and counting..
Kommer bli en riktigt tung skiva.. Tror den kommer sälja bra faktiskt. 500.000+ första veckan. =D
Redaktionschef
2008-07-16 13:57
Diggar "Dope Boys" som fan ... precis så jag vill att han ska låta. Jävla banger.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Ahh, exakt Oracle! Tungt och maffigt. När är release förresten, gäller fortfarande augusti?
Oracle vet säkert, han vet det mesta.
Ouff, en vacker dag ska jag fan göra ett par tracks med The Game, sanna mina ord (bra självförtroende?), ^^
Redaktionschef
2008-07-16 14:44
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
låten "911 Is A Joke" är även den RIKTIGT tung, den ska väl också vara med på skivan? hoppas jag? =O
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
nope den e inte med.. däremot är big dreams med på skivan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo det är ju officiella singeln va.. synd att inte 911 Is A Joke e med.. den är ju riktigt tung! Brings back the ol' gangsta rap sound ;)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
aah fyfan vad jag längtar efter den =D Doctor's Advocate var ju typ hur tung som hellst, så det ska bli kul att se om den här kan slå den
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
Bulletproof Diaries feat Raekwon lär nog va grym ,
NIggaz bleed
Lätt den skivan jag ser framemot mest!
fan va fet skivan kommer bli!
SKU - SKU - SKULASON!
Ni vet väl att det kommer en "riktig" video till "dope boys" snart tungt som fan
Låten med Raekwon lär ju bli fet, har inte så höga förväntningar på LAX & synd att Lil Wayne e' med.
Jag tror att LAX kommer att komma ut sent detta år. Vid november/december, Eftersom Ice Cube kommer att släppa raw fotage samma vecka som Game. Vi minns ju när game flyttade fram Doctors Advocate när han igentligen skulle släppa samma dag som Ice Cube. off topic men Det ryktas att The Game är med i westside connections nu istället för Mac 10.
Shuu
off topic men Det ryktas att The Game är med i westside connections nu istället för Mac 10. O fan!, vart har du hört d ?
GAIA P26 det är rätt att sikta högt :)
Han har öra för att välja minst sagt sköna beats. Han har vunnit mycket på det, vill jag påstå. (no shit, sherlock) =P
hoppas bara han håller sig till westcoast soundet likabra (om inte bättre) som han gjorde på Doctor's Advocate! måste säga att Game's Pain är så GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMT fet.. sommardängan 2008 keepin it real!!!
Hoppas han kan forsätta att göra klassiska skivor. Med dom två låtarna som har kommit ut så ser det fan inte omöjligt ut
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
ser riktigt bra ut. Cool & dre gör alltid bra produktioner fastän en hel del låtar låtar rätt så lika. Gästerna ser riktigt bra ut från rakewon till Weezy. Undantaget är ne-yo jag hatar han mer en t-pain.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."