I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sover folk på Royce, Budden, Ortiz, Crooked? Slaughterhouse is here!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-11-03 12:08

Sover folk på Royce, Budden, Ortiz, Crooked? Slaughterhouse is here!

Ett till 4 horsemen projekt håller på att skapas. Lyssna när grabbarna smider galna planer för hur det skall ta över världen. Kommer detta släpp att komma ut så kommer det bli totalt galet...

Länk till http://www.comecleanradio.se/index.php/page/2/

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
---Albert Einstein

2008-11-03 13:20

Förhoppningsvis är dom så pass produktiva som dom varit hitills hela tiden, slipper gärna ett nytt 4 horsemen eller gud förbjude allmyghty myghty pythons :(
Rappare

2008-11-03 20:48
Den där låten är så skön asså, jag ser fram emot att höra mer från denna sköna sammansättning!
www.soundcloud.com/anti-beatim

2008-11-03 20:55
Yes, det här kan bli intressant.
Det är fyra vansinnigt talangfulla rappare, tekniskt några av de tyngsta idag. Problemet är att inte en av dom kan skriva en hook om deras liv hängde på det. Samma när det kommer till att välja beats, möjligtvis undantaget Ortiz.

2008-11-03 21:08
Skulle aldrig sova på Crooked I
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-11-03 21:38
GZARZA, instämmer till fullo.

2008-11-04 00:52

Fattar inte hur mycket folk sover på det här, heeeeelt sjuk nyhet, precis när jag kände för att sluta försöka hitta ny bra hip-hop... Men fick jag välja skulle jag byta ut Crooked mot Ras Kass...... Crooked saknar karisma... Så med Rassy, då hade de vart sjuuuuukt, är redan sjukt fett de här, men aaah....

Royce & Budden dödar som vanligt... och Ortiz växer på mig...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2008-11-04 00:55

eller jag ändrar mig, Ortiz dödar fan den låten, sen Royce, Budden, Crooked
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2008-11-04 01:26
Satt och roa mig med deras videor för några kvällar sen, jävligt tungt om det verkligen händer.
your heart pump project kool-aid

2008-11-04 09:02
Man sover inte på crooked , Sen royce damn boy

2008-11-04 15:49
budden o crooked är två favoriter dock känner jag att crooked börjar kännas lite utvattnad ibland, han gör ju sjukt mkt låtar till höger o vänster så det hade vart nice att få hans jävla album ngn gång o se vad han går för. royce är tung men ingen jag brukar lyssna på ofta, samma sak med joel. ngn skrev att ras kass saknades på låten o jag kan väl hålla med till viss del men fan va han har gått ner sig.

2008-11-04 16:29
Mm detta är sjukt fet. Vill ni se videos när dom chillar, är i studion osv checka Buddens YouTube-sida: http://www.youtube.com/user/cheah201. Jävligt soft att kolla på. :>

För övrigt hade Royce bäst vers på "Slaughterhouse" och Crooked I var bäst på "Onslaught".

2008-11-05 12:35
"Hiphop prayed and god gave Pun right back"

Joell är sanningen.