I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Dead Prez
Utländsk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
ZirK
Graffare
2013-10-09 19:34
Dead Prez
Vad tycker ni om dom?
Vad är bra/dåligt?
You cant Kill me - I was born Dead.
Soul_Survivor_II P44
DJ
2013-10-10 16:31
Jag gillade första albumet. Det som var bra var väl främst den politiska rättmätiga ilskan mot kapitalismen och den vita överhögheten i kombination med att de faktiskt kunde rappa och hade en hel del bra beats.
Min senaste text: Några korta rader om The Coups första spelning på Lydmar
Dopeness P42
Producent
2013-10-10 17:22
Jag håller med om att "Let's Get Free" är super. Bra rakt igenom från intro till sista låten-inte en enda dålig låt på hela plattan, även bonuslåtarna är bra. Det är variation samtidigt som låtarna passar ihop, ett sound över hela plattan.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dr.Octagon
Manager
2013-10-16 10:03
Den omgjorda Onyx-låten feat. Onyx är tuff, även om originalet är bättre.
Sticmans gym-platta har en bra låt också.
Redline!
THE_JAKKHAMMER P35
Producent
2013-10-31 16:17
lets get free är en av mina favorit-plattor. gillar RBG på ett sätt också, och många enstaka låtar i övrigt. men tycker lets get free som helhet är flera nivåer över allt annat dom släppt
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Yerundov
Skivsamlare
2013-10-31 16:25
Stämmer in i kören - let's get free är rakt igenom ett riktigt fett album. Som dopeness sa, varierande men med en röd linje genom hela plattan.
"I never made a pretense, of living with good sense. It's really not my strong suit"
Borttagen
2013-10-31 17:51
Lets get free är enligt mig det bästa hiphop albumet jag någonsin hört.
Jag gillade deras senaste album också. Även om dom har bytt sound så lägger dom fortfarande fokus på texterna som visar på att dom även utvecklats som personer över åren. Måste lyssna på den nu bara för det :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillbaka till forumet