The Game Feat. Lil Wayne - My Life (LAX)
Rätt fet tycker jag, men börjar bli tröttsamt med hans ständiga namedropping. (Inlägget ändrat av Oracle som flyttade till audio & video 2008-09-03 16:31:49)
bra text, jobbig refräng.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
första gången jag faktiskt tyckte att Lil Waynes röst passade in någonstans, grattis Wayne!
JKIBMM
Producent
2008-07-24 19:22
det här var TUUUUNGT
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
fet text.. fan vad jag längtar nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker denna var riktigt bra! Refrängen passade ju bra till denna... Tungt!
obehagligt bra, har alltid velat höra en collab mellan dessa två, iof kanske dom redan har gjort det innan? har missat isf.
Jag gillade också refrängen, tycker Wayne gör det bra.
Producent
2008-07-24 22:51
Noice P22 vill bara uppmärksamma dig om att det finns en tidigare collab med the game och lil wayne =) ....fast det lät inte så bra låten heter Lyrical Homicide =)...denna e betydligt mycket bättre , men kolla upp den.
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Detta är ju bra skönt! Tycker dom passar bra ihop *no homo*
Nu har man börjat höra så många bangers ifrån LAX så man blir nästan orolig att resten av ens playlist någonsin kommer få utrymme igen :P ..om nu LAX blir hans sista platta känns det just nu som det kommer bli en värdig avslutning
JKIBMM
Men ärligt, hade inte The documentary och Doctors advocate bara bra låtar?? Alltså visst några va riktigt bangers men i helhet tycker jag inte det finns någon låt som är dålig på dom. Och den här verkar hamna i samma klass!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra låt, men känns lite tråkigt, känns som om han har gjort likadana låtar innan, nytt beat, ny refräng. Men han levererar alltid med kvalite, ska han ha cred för.
"You see them 24’s spinning, I earned ‘em/and all the pictures of me and Em, I burned ‘em/ so there ain’t no proof that I ever walked through 8 Mile/and since there’s no Proof, I’ll never walk through 8 Mile" When I originally wrote the song 'My Life' I was trying to think back on events that affected my life and how they changed me," Game says. "When I first got signed to Aftermath and G-Unit I was exposed to so many different people from Dre to Em to 50 to Proof. I always identified with Proof. We were always cool and he would reach out to me when ever I was going through something." Game goes on to explain how the song was not meant to be offensive by any means and was clearly taken out of context. "I remember when Proof died vividly and now every time I think about going to Detroit I get depressed. That is what I was trying to say in that verse and the more I looked at I realized that people would take it the wrong way Källa: hiphopdx.com
fattar inte vad att han har bränt foton på han och em har med det andra att göra.. jag tog det fel :)
det finns en chat! missa inte den...
Varför har han tagit bort Eminem raden?
your heart pump project kool-aid
den har väl inte tagits bort? :S
det finns en chat! missa inte den...
Finns en NODJ ute utan den raden, tydligen är det den som gäller.
your heart pump project kool-aid
Riktigt fet låt! :) Samtidigt kan jag passa på att fråga när hans album släpps?
Fan asså, Weezy har verkligen lärt sig att hantera sin röst! Riktigt skön låt. Biggie up
Shoot at you actors like movie directors
fan va skön!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
tung låt bådar gott inför albumet
Fan vad fett,
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
22 augusti har jag hört för den som undrade när plattan släpptes. Fan vad feta låtar han trycker ut! Han och cube reagerar västkusten verkar som att båda kan släppa fina plattor i år.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Varför dissar han eminem?
Syer, han dissar inte honom, han berättade i en intervju varför han la den raden men de va ingen offense mot eminem. plattan släpps 26e augusti
Bra låt.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Tung låt en av det bästa jag har hört i år
NIggaz bleed
tupac & biggie shut a fuck up vf säger han det
NIggaz bleed
david_p14: hans hundar heter tydligen de, lyssna i introt va som händer och vad han säger
aa ok men asså fan konstigt att hans hundar heter så ;P
NIggaz bleed
nazeem P26 kan du förklara det tröttsamma när en talangfull rappare droppar namn i sina låtar ? va är det som är så jobbigt med det ?
finns inget o säga så nått lär ju "hatarna" hitta på ? haha
Tycker inte denna är lika jobbig faktiskt han säger ju trots allt aldrig Eazy, Dre, N.W.A eller Compton i låten vilket jag kollade en gång och har för mig att mkt utav de där namnet va me på nästan hälften av hans andra låtar.
ja, inte ska han väl rappa om barbie, flingor och rolling stones?
Producent
2008-07-31 22:06
FY FAN, VAD FET LÅT!!!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Producent
2008-07-31 22:19
Apropå fler låtar med dem tillsammans...
The Game ft. Lil Wayne - Who Run It?
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Game är en av de absolut bästa, alla kategorier.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Lyssnat på denna låt ett bra tag nu i väntan på LAX, refrängen är så jävla grym bara! Weezy den flippade autotune grejjen är världsklass
MR-J, word. Wayne mördar refrängen! And I’m grindin’ till I’m tired They say "you ain’t grindin’ till you tired" So I’m grindin’ with my eyes wide Looking to find, a way through the day, a life of the night Dear Lord you’ve done took so many of my people but I’m just wonderin’ why You haven’t taken my life (x3) Like what the hell am I doing right? (x3) My life
Nya favoritlåten, detta är så ofattbart bra, både av Game och Wayne.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
heeelt sanslöst underbar låt.. trode aldrig hans röst skulle passa till att göra bara en reff men detta är ju guld! vart kan man hooka låten? finns lr kommer den på någon skiva?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Fyfan vilken härlig låt!!! det här är ett exempel på en låt som man pumpar to the fullest på repeat alltså!! Riktigt skön refräng från Wayne! Har lyssnat genom lite av LAX, det verkar riktigt fett alltså! The Game's back, too bad it's for the last time probably =(
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Låten har placerat sig på 21:a plats på billboardlistan.
Tung låt! Börjar bli liite tjatigt med hans konstanta name-droppande bara. Han har öra för beats, skön röst men rent textmässigt är han jävligt överskattad. Tvekar dock inte en sekund på att LAX kommer bli en bra platta.