I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Danne & Jaouli - En Ny Generation (Demo)

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2004-04-21 10:04

Danne & Jaouli - En Ny Generation (Demo)

Danne aka DaNiSh's demo "En Ny Generation " är sedan en tid tillbaka släppt, och nu finns möjligheten för dig att införskaffa dig Dannes allra första demo cd !
Gillar du Dannes hittills släppta gratis mp3s så råder det ingen tvekan om att skivan kommer att falla dig i smaken.
Skivan består av 10 spår och levereras i ett transparent fodral med ett snyggt och fräscht omslag samt cd label .
Självklart finns det ett snippet av skivan för dig som vill veta vad du får för pengarna. Detta går att ladda ner från den här sidan (VÄNSTERKLICKA ).

Tracklist:
1. Intro (feat. NoaH)
2. En ny generation
3. Ett ljus (feat. Kenny)
4. Romans (feat. Faramin)
5. Vila i frid
6. Lyssna min vän (feat. Faramin)
7. Stilen som vi kör (feat. Kenny)
8. Livsglädje (feat. Faramin)
9. Till mitt slut
10. Outro (feat. Tobbe)

Info:
Artist: Danne & Jaouli
Titel: En Ny Generation
Tracks: 10
Release datum: 1 Januari 2004
Pris: 70:- (50:- + frakt vid beställning)

Vill du nu införskaffa dig denna skiva är det bästa sättet att köpa den direkt av Danne. Men för dig som inte bor i närheten eller har möjlighet till direkt köp finns en beställningsfunktion.
Skivan går alltså att beställa mot postförskott på www.DaNiSh-Production.com (Under fliken "Order ").
För dig som inte orkar "leta" dig fram till beställningsformuläret finns HÄR en direktlänk till beställnings sidan.
Har du några frågor eller funderingar angående skivan är du välkommen att maila på [email protected] eller skicka mess här på Whoa.
Tack till alla er som sponsrar och ger något tillbaka för min musik! Min respekt är hos er.

Stick len.