RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Hörs att det kommer från hjärtat! R.I.P Marc
mighty... det räcker om du skriver " vila i frid " eller nått sånt.. behöver ingen kritik på den här låten
Lyricist
2006-09-08 20:15
Man lider med dig! RIP Marc
Jag vill inte ha kritik på låten.. tack på förhand! och tack mightymikei..
RMK, fyfan va fett grabben, en av dem bästa låtarna <3 pz
Du gör så att man blir tårögd mannen, fetlåt mycket känslor. beklagar sorgen man! fridens
fuck it...
fiiin fiiiiiin låt classmate. R.I.P!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
R.I.P
www.myspace.com/suspectrap
minns inte.. nån med dire straits hur som helst.. tack till alla som visar sin respekt och vördnad.
fin låt! R.I.P!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R.I.P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RMK Du gör det som vanligt mycket bra...... Beklagar din vän. RIP
Ja ska lära dig allt ja kan
Du är så jävla bra mannen.
Shoz rikard.. tyckte d lät soft fan. bra känsla main ;) Pz
without tryin' you never succeed
rest in peace, han tycker om låten kan jag lova..
det är spikat
inlägg skrivet av en rörd Giggen! Rikard läste högre upp att du inte va ute efter kritik och jag tänker inte lägga nån större tid men när jag satte på låten redan i introt..... en känslan kröp lägs min ryggrad,och även fst jag inte känner han på något ätt så känner man sorgen av att han e borta .... är inte killen som bölar, men detta gör mig tårögd och fundersam. en tanke jag fick precis innan reffen var hur folk kan klaga på sitt liv när en kille haft de så svårt så ända lösningen blir att ta sitt liv. Rikard lika vackert som vanligt älskar denna, fylld av känslor och tankar, stark gjort Rikard. blir helt jävla förstoppad i huét av denna, är så glad att man faktsikt lever. Sen vill jag säga de du kanske hört tusen gånger redan , beklagar sorgen Rikard gör verkligen det. ha en bra dag och tack för att du dela dina tankar funderingar. så skönt och få ta del av de jag såg i skolan idag när folk grät i skolan. Marc Banner Friberg må du vila i frid! Kärlek och Fred och ta vara på varandra!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Vila i frid Jag klagar aldrig på mitt eget liv, jag har däremot väldigt hög sympatikänsla, låten får mig att tycka ännu mer synd om dig. Inget dumt händer mig, jag har alltid levt i frid och fröjd och klagat på småsaker, aldrig mer. En dag förlorar jag också någon =/ Då ångrar jag nog att jag klagat på alla småsaker, thanks for reminding me, RIP Marc Banner Friberg, i see ur situation Rikard, ha det bra fan, dina ord gräver sig in i mitt hjärta och får mig att förstå
R.I.P Vila i frid... Bra låt ~ hoppas han gör den!
Eriksson1337 ftw!
hör den* ah... R.I.P! :'(
Eriksson1337 ftw!
Låten får mig att rysa! R.I.P
Låten gör mej tårögd, det hörs riktigt hur du saknar Marc. En väldigt bra låt i helhelt också. Vila i frid Marc
För att det är ute med forumsignaturer.
Moderator
2006-09-09 00:47
R.I.P jävligt fin låt.
myspace.com/jiahprod
må vår vän marc vila i frid
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
R.I.P .. Väldigt Tung text..
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Vila i frid.. tycker synd om alla vänner.. :/ Väldigt bra text!
www.Myspace.com/Danilbeats
Fin text och passande beat! Rip
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Djup... verkligen djup...
Jag har sagt det förut, fet som fan. Fett budskap. Vila i frid Marc.
det kom så jävla oväntat verkligen... d har fan slått mig hårdare ön vad jag trodde... ajja vila i frid marc banner friberg :(
http://www.myspace.com/akinonline
fett skön låt faktiskt, lite lugn för min smak igentligen men det var najs... sen att vi går i samma skola gör de ju bättre ;).. skämt åsido, mer musik! peace
tack till alla som försöker sätta sig in i känslan... eller till de som förstår.. Akin.. jag känner lika dant :(
RIP..
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Rest In Peace
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Mycket bra låt sorlig men tyvärr är det sant många orka inte leva i detta liv mer rest in peace till dem
RMK, jag ska vara helt ärlig. Detta är det bästa du har lagt genom alla år inom hiphopen. Låten har allt, starka känslor, delivery, text, allt bara klingar och klappar. Jag vet hur det känns att mista en man älskar och jag lider med dej, jag kan lova att han sitter och tittar ner på dej nu och är stolt över vad du har gjort som så många skulle vilja men som så många inte kan, utrycka sig genom en helt underbar låt, du har hedrat hans liv på ett riktigt sätt. Skulle kunna ge dej kritik fast det är en sådan låt men det behövs inte heller för den gör en tårögd, jag sitter hemma hos flickan och jag kan lova att jag fick gåshud när jag lyssnade. Man får en att tänka på livets gång och alla man mist. Jag är väldigt svag för sådana här låtar. vet inte vad jag ska säga men det är bara att kämpa så löser allt sej.. R.I.P Marc
www.samyprod.com
R.I.P Marc!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
R.I.P ;(
Vila I Frid!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
fantastiskt känslomässig & man lider med dig! -:Vila i frid:- @->->--
Rikard, detta gör du bra precis som allt annat du har gjort, Marc hade varit stolt och glad över denna fina låt du ger honom. R.I.P
tack så hjärtligt allihopa.. R.I.P