MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Riktigt tung! Diggar alla taytay stack ut lite men detta var rå tungt!
Dte låter bra, allt är finfint;) Inget att klaga på!! ONe!
Tay Tay, skönast i låten ni andra riktigt soft, PEAAAASCHZ
B
vilken e ordningen på dessa snubbar?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
skiter i ordningen, den var fan tung :D
behövs ordningen skrivas upp? hehe =) isf är det: Vers 1 Marke Reff RMK Vers 2 Grizzly Reff RMK Vers 3 Tay Reff RMK
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
diggade grizzly mest.. han har gjort stor inponering på mig de senaste halvåret asso :)
tay tay dat dude!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det va tight... Skåne håller fortet...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
tay tay va grym. flowet va skönt som fan stundvis, reffen sög faktiskt . grizzly lät lite osäker, marke är tight
thigth boys
http://www.hgnf.nu
heh shi är rmk sveriges nate dogg?
tungt som fan faktiskt, diggade reffen fett :D
Klockan är tio över tio.
Moderator
2007-07-09 07:14
Verserna va feta. Refrängen va mindre bra dock.
myspace.com/jiahprod
marke nice .. tay tay nice .. tung låt
tungt skit.. bluck bluck
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
diggade första o sista killen, beatet är shysst, Reffen är ingen höjjdare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feet feet! alla lägger det bra! big up
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
över fet , tay tay , aiiiiiii
tung grabbar!
gillar inte reffen
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Sliez_ P19 - Utveckla gärna det där med attityd. Förstår verkligen inte vad du menar. Tack alla, kul som fan att det diggas!
Bluck! Tungt!!
www.slackerz.se
Sliez_ P19 - Detta är min stil, det är så jag låter. Vill inte stå och skrika i micken hehe. Många gillar så det är synd att inte du gör det. Men You can't please eeeeeverybody. =)
142 downloads och typ 30 kommentarer, kom igen! :)
Producent
2007-07-09 15:22
Marke Lägger det fett! Men lite jobbig röst..Grizzly Har inte för mig att du var i närheten av såhär bra senast jag hörde en låt med dig! Diggade dig mest nästan asså!Tay Tay Alla verkar ju gilla tay men jag kan bara inte göra det.. Jag gillar verkligen inte din röst men visst, flowet är riktigt nice och texten likaså! Men trots det är det nått mer jag inte gillar, kan inte säga vad..RMK Sämsta du lagt på länge, ingen inlevelse alls och ingen attityd. Lite mer dubbs med olika röstlägen och bättre inlevelse..
blablabla.. och tack till Max som mixade låten..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Beaten är bull, Marke lägger de alltid fett, Grizzly låter också fet!
sjukt fet track Marke och Grizzly skåne så klart ;D Taytay ngn jag alltid kommer digga till
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Fan guys, man kan inte blanda rmk med tay , resten har ja aldrig hört. wzup? tay och rmk är inte ens samma stil, blir som att blanda Enrique Iglesias med Petter. Diggar båda parterna , men inte tillsammans, do know why men så äre, peace Något rätt ska man väl fixa,
Peace out, get laid !<br><br>
helvete va fett diggades stenhårt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Håller med Zelay lite skadad blandning.....tycker beatet e sjukt kass thaahhaaa gillar inte refrängen.... rappen e lugn marke lägger de alltid fett fast detta är inte de fetaste direkt.Grizzly helt okej men vill ha mer attityd.Tay tay har sin egen stil de e nice.känns som en låt i mängden inget utstickade så men helt okej.......smaken e som röven klöven
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Sliez_ P19 Hehe tack så mycket för de värmande orden! Får väl kolla på det där med attityden eftersom du inte är ensam om att skriva det längre =).Dawell - Kul att jag kunde överraska dig ;) och tack som fan! Tack till övriga för era kommentarer! Och förlåt Max, glömde skriva det. Som avslutning vill jag säga följande, jag tycker RMKs reff blir ett sjukt snyggt avbrott i alla raspande R och skånska swagger! =)
Så fett av er alla:D Skönaste låten på länge! BIG UP!
tungt i huset! Marke aldrig hört men måste säga det var helt ok asså. grizzly du börjar lägga det riktigt nice, jag tycker om deliveryn du kör med. tay som vanligt nice mayn. reffen kapar jag dock , alldeles för tamt och var FAN e gunget som beatet förtjänar ;) ? . bless /snake
Tack Snaken och Stavfelet! Upp och Godnatt!
Denna är tung.. Marke levererar heavy shit as usual, Tay Tay börjar jag gilla mer och mer.. Du är soft mayne.. Detta är nog det bästa jag har hört med dig björnen =) Reffen gillas dessvärre inte så mkt, eller upplägget och allt funkar bra, men där skulle varit mer tryck på den så hade den gjort resten av låten mer rättvisa.. Simma lugnt krabbar och fortsätt langa heavy shiiet.. Peeeys be wit ya..
Tack Dannemannen!
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
laddade ner låten, men den vill inte spelas upp=S
riktigt fett, digga grizzly totalt! rmk la det riktigt soft i versen, digga slutdubsen bäst! lite kvint-stämmor ibland vore soft med! ni är sköna allihop! pz
http://www.myspace.com/danokin<br>
Marke, jag vet att det har tagit tid som fan. Inte riktigt ett år men ändå hehe. Jag ber om ursäkt man, för att det strulat så. Holla!
Typiskt Björn att smöra upp alla heta samt hypade och uppkommande artister och få sina 15 minuter! Haha skämt och sida alla lägger det fett fast den fetaste skiten kommer fortfarande från Göteborg men ni skånepågar ligger och flåsar på andraplatsen! haha
Tay glänste i denna, lite mer skillad än er andra. Grizzly har utvecklats som fan, helt okey. RMK´s ref gillar jag inte, låter lite keff, hur vet jag inte, bara gör det, brukar låta bättre. Marke lägger det jävligt nice. helt okey låt, göbbar. /Pro.
Volym Entertainment <br>