Lyricist
2007-07-12 14:19
Slusken & Fakal - Lämnade tillbaka hyrvideos
såh, ett par bira senare, låten är klarmixxad och inspelad skriven av slusken och fakal, mixxad arrangerad och producerad av slusken i MadLablänk, klicka på mig fort snabbt horunge ! iallafall enjoy låten presenterades i sammarbete med: Crocodile 5,2 % Tillgängliga på ditt systembolag nu =D enjoy
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
FÖRST! Överfet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-07-12 14:23
tacka sej ronny =D för jag va då full =D
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
2:a ^^, ska se va ni hittat på nu da ;) kmr trolige va shysst xD
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
Lyricist
2007-07-12 14:26
dan va fet ;) hört fetare från er men xD men dn va jävligt shysst ändå =D Keep it Up !
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
jag jävla syr
JONIS REST IN POWER
Lite udda beat och refräng men konformitet stämmer väl inte särskilt bra överens med låten precis. Starkt som vanligt. Big up!
Lyricist
2007-07-12 14:29
Kauka i even ate some of their brains... kul att du kasta ett öra, peace !
Tungt! Bästa Slusken-beatet jag hört hittills, tror jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-07-12 14:34
Fleppo2 P20 riktigt kul o höra, vi hörs angående colabs snart dawg !
Lyricist
2007-07-12 14:36
tack allihopa
JONIS REST IN POWER
Riktigt skönt beat, och era texter är alltid lika bra med rim och punches. Refrängen är udda, men inget som förstör låten:P Så ännu en prima låt från Eskilstunas finest! Fred!
jävligt soft låt ! lite annorlunda, men det blev fett ändå :) riktigt grymma rader som vanligt.. finfint
word up..sov inte på detta
JONIS REST IN POWER
sjuka jävlar! underskattad dunder skön skit
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
haha, totalt gung!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
riktigt fet låt! tung produktion.
Svammel, nu i din mormors walkman
aah riktigt skönt slusken beat ;D phett av båda !, svängit!
Är det så?
tack allihopa! roligt att folk gillar!
JONIS REST IN POWER
Riktigt soft låt gubbar! de va den tyngsta jag hört med er två. peace out
Ching ching ching huba baluba
fakalen lägger det tungt som fan som vanligt, slusken också skön men rösten har aldrig funkat för mig =) pz
fett sköna rim resten av låten var oxå fet
Lyricist
2007-07-13 06:56
kul att det gillas gott folk, måste gå o lämna tillbaka lite hyrvideos nu...
Lyricist
2007-07-13 12:11
ypp
fett boys ! diggas, beatet var fett som vanligt
Vilken jävla stjärtmacka du är som inte la in att jag spökskriver era texter. Ni kan förvänta er ett samtal från min advokat.
Lyricist
2007-07-13 18:35
Kauka förutsatte att det var allmän kunskap =(
Lyricist
2007-07-14 09:04
dont sleep
SLusken sätter det najs som vanligt. Fakal körde fett också.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
tackar grabbar! och kauka du ska passa sej
JONIS REST IN POWER
haha den har var riktigt fet , gillar beatet mixningen och hela soundet helt enkelt :D det är soft skön text :P up!
Lyricist
2007-07-14 18:57
kul att det pumpas gott folk peace
diggas :) riktigt najs faan :)
Lyricist
2007-07-16 16:03
sista rycket nu gott folk, tanka sej
Jag gillar inte sådant här attans afro-amerikanskt dunka dunka
Lyricist
2007-07-17 11:07
inget o hänga i jul gran:S
tack allihopa! Rikelito , kul att du lyssnade på låten iallafall!
JONIS REST IN POWER
denna förtjänar ett upp :)
Lyricist
2007-07-19 10:56
ooo, its alive =D
copy that!
JONIS REST IN POWER
come on now!
JONIS REST IN POWER
kenny barfighterrrrrrrr
JONIS REST IN POWER
låter ball... känns dock som om man skulle gjort nåt tyngre utav beatet, men d e bra
http://www.myspace.com/akinonline
Inte den fetaste av er, men ändå långt ifrån medelmåttigt! väldigt bra!
Upp i snoken ska det!