JohnnyBee ft Haxx - Hora då var det dags igen, fet låt (session) av jag och min bror!!skulle gärna vara roligt att få kritik :)JohnnyBee ft Haxx - Horatext..JohnnyDå var det dags igen, det ligger till så härefter denna låten ska varenda flicka ligga i missärhugger vilt om kring mig, du förstår ingenting, sägtill och med hugga halsen av dig med min nyckelringyea ----- nu fick du nånting att bita ihur jag lägger mitt shit ska du skita iär en ensam rapmcså -- jag håller mig alltid förmig själv och mitt egna weeddu luktar massa skit, du borde duscha nån gångdu är så jävla sne, som att du kommit från hongkongå det står klart för mig, som den största rapparenå det står klart för dig, som den störta tattarendet går bra cash från dag 1 till dag tvåså -- nu vill alla komma till min rapnivåsignar ut, det var allt jag haddeså -- nu skiter jag i det här - shooFUCK REFRENGHaxxDet är haxx som, levererar det lätthan med en röst och flow som är helt perfektsitter här vid datorn , undrar vad jag ska skrivasitter och funderar ett tag till, dags att skinagör det så enkelt, får rappen att låta lätthar genom rappen fått dårar att hålla käftjag är grym, du kan kalla mig för flowmaskiningen skola, jobb dags att styra upp mitt livjag är en legenden, du kan kalla mig för mr.Hhan som skänker en låt och visar vart skåpet ska ståta det lugnt nu inget tjaffs åssåvidareär jag en slacker hmm nope, är en glidarehar betalda horer i mitt vardagsrumhar också ett rum fylld med sprit och kingsize bluntsskänker mina låtar med glädje och kärleksäger bara one love för det är färdiglektone love...