I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Den bortglömda sonen

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-11-23 11:46

Robie - Den bortglömda sonen

Låten handlar om en kille som inte mår bra för han har blivit mobbad sen barnsben. Han har inga vänner & flickvännerna han har haft har lämnat honom efter en kort tid. I skolan får han höra att han är ful, äcklig osv men skolan åtgärdar inte problemet!
Han mår riktigt dåligt & han har tänkt på att ta sitt liv, han har försökt göra det en gång tidigare men lyckades inte då..

Det är lite metaforer i texten samtidigt som det är rader man förstår direkt, så lyssna gärna & tanka den om ni gillar den!

Robie - Den bortglömda sonen
Länk - http://www.speedyshare.com/631751891.html

Killen är min vän! Jag har nyligen lärt känna honom & jag tycker han är en fin person som har blivit behandlad helt åt helvete!

Det är ju dock inte bara han som blir nertryckt det finns barn & ungdommar överallt som har blivit det & blir det. Vissa har valt att ta sitt eget liv i tidig ålder pågrund av problemet.

Jag tycker att man borde lägga ner mer ressurser på att lyssna & prata med dem som har det svårt innan det blir försent!

Tack & hej

HomeOne