Mikey - Därför är alkoholen bra (session) Tjo Whoa! En kort session med sanningens text. Låten är snabbt gjord, rimmen är inte genomtänkta och beatet är kanske inte så passande till texten men den blev endå lite gullig tycker jag. Så kommentera gärna!Mix, text, rapp: din grannebeat: brymeint"Mikey - Därför är alkoholen bra"Texten:lutar mig tillbaka och lägger upp en snusjag sätter på mitt element för det är kallt utomhussitter här och skriver för det får mig lugnoch jag skiter i mitt ansvar för att ännu är jag ungi helgen ska jag supa, de brukar bli för mycketmen hellre dricker jag för mycket än att vara nyktermen dom säger att ett gott skratt förlänger livetså varför vara nykter och förkorta tidennej nej, dom som säger så har inte prövat pådom som säger så vill jag bara spöa pådet är samma sak med pengar, vadåvarför ska man ha dom om dom endå inte går åtjag vet att du tycker likadanten till sak, alla säger att livet ska va bramen varför får då inte alla göra som dom villFör alla vet att livet är som bäst när allt är valfritthej