Haxx & JohnnyBee - Kändisskap tjena nu kommer det ennu en till låt från brödernanorrland!som vanligt satt vi och letade beats och så kom detta upp och det började skrivas, detta är resultatet. vi skulle vilja ha lite mer kritik änn förut, lite dött här på whoa!LADDA HEM!!!LADDA HEM!!!Här är texten för er som är döva?det här haxxsssssssss vad fan trodde du annarstror jag ska bounca lite, no vare väl gudförbannatspottar lyric som jag vore 10 st ormarhela whoa är barn som helatiden bara gormarvad fan är det för skit tror jag blir galenfår ont i magen det är nått som skavertror jag får spader måste svalka mig i havetkan inte knarka måste tänka på barnenyoyoyo, jag är tung och farligta detta seriöst jag är fett allvarligdet är lugnt ni kan sluta bråkajag ska peta en kråka som täcker hela smålandför du vet vem som håller gemet tungtjag håller måttet men är fortfarande unghur ska du nånsin kunna lägga det tightarenär dina texter är ungefär 100procent baitade?så det var johnnybee va vad fan trodde du annarsrappar bara med haxx för att vi har samma mammaey duvet johnnybee lägger det tungt i all evighetduvet johnnybee lika hård som en tegelstenah tack brushan vi är backad av hela skellstadbacka backa käftsmäll du får en smällavden tyngsta rapparen som du någonsin har träffatså lyssna noga nu för jag har något å berättajag är den bästa du har settva å ni är bara keffasnacka inte hiphop för det vi som är det äktavi har hållit detta stort sen tvåtusenfemdet sämsta som har hänt inom hiphopen är nog fevenlyssna noga nu för det mangeschmit som signar utkan inte rappa med skitsamma jag är kändis nuduvet du kommer att ta detta till en större nivåfuck låten vi kommer missbruka alkohol?Tack för oss!
www.myspace.com/WenMec
thx Essell & Chasse :)
MER WHOAFOLKISH