Lyricist
2007-12-20 19:03
Mr Slusk & Fakal - Luder med rimblock
Såh efter en lång väntan....we back nigguz Mr Slusk och Fakal - Luder med rimblockklicka här för download Proddad och arrangerad av Mr Slusk för madlab produktions 2007. Vers 1 : Mr Slusk Vers 2 : Fakal Vers 3 : Fakal 8 sen Mr Slusk 8 Reff: Mr Slusk och Fakal Intro: The Boondocks Outro: Ja Text av Mr Slusk och Fakal Öl av Lapin Kulta. Inspelad och ihoplöjlad i MadLab Studio 2007-12-20 en tidig julklapp Tanka sej och lyssna sej, sen passa sej o sånna krejjer tack och hej //Mr Slusk & Fakal
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Lyricist
2007-12-20 19:18
finns även här på Mr Slusk myspace för avlyssning dock med lite sämre kvalite än downloaden
LÄNK peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
mmm like it (:
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -
helt jävla galet
JONIS REST IN POWER
rimmen är tvärsofta :) men era flow är för bekanta varandra :P så det blir enformigt! ananrs soft!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!! ÄNTLIGEN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
madshit, tungt som fan. era texter är galna & flowet är snyggt.. detta är hiphop
blir aldrig besviken på era texter asså :D skönt o höra , mkt bra låt båjs!:) Pz!
? ? @nt??? ?? ©™
fet skit gubbar! K
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lust o langa en speedy länkt! skit fet, vill ha in på mp3 ;D , langa speeeedy yoo <3
fett tight, tack så mkt fetaste på länge härru :;)
Lyricist
2007-12-20 20:26
ajjt nice to see nigguz hating.....haha seriöst dock kul att det pumpas peace !
Nämen vad mysigt. Riktigt tungt beat och så vidare.
Grymt bra låT! mer sånt här!! keep it up fred!
Finns det text, så man kan hänga med? Riktigt tiight grabbar, var ett tag sedan man hörde nåt från er!
Hokkar gärna på Collab!
Trevligt! sug min snopp också! fett beat.
http://myspace.com/etownbeats
madlab in the fuckin house nice guys! jagar nytt highscore i ditt bajshål, hahahaha uppp
haha galen text på båda, slusken lägger de snäppet tightare. överlag en helt ok låt!
hets, stress, fest!
Lyricist
2007-12-20 23:05
såh...! kul att det gillas gött fölk
fan va jag har lust o ha sex med fakal haha så jävla söt versssss
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Ni kan rimma som fan. Man får sig några skratt ibland från texterna... Men Fakal är bättre än Slusken i mina ögon. Inget fel på Slusken men jag tycker Fakal är fetare. Skön låt... Men ni borde släppa mera!
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung! Jävligt fett grabbar! Älskar seriöst era låtar :D
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Graffare
2007-12-21 09:42
Haha. Väldigt bra låt grapparna. och slusken keep it up whit your thick beard man! ett stort big up !
http://www.myspace.com/easymatemusic
Lyricist
2007-12-21 13:12
såh =)
Den är skön!
www.Myspace.com/Danilbeats
Fakals delivery,,, damn!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
skit schysst att ni diggar! tack så mycket kommer fler låtar inom kort! peace
JONIS REST IN POWER
uppa sig
JONIS REST IN POWER
jo uppa sig
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Fett fan ,fetaste låten av er ,me like :)
Sövermanland
bara 40 kommentarer och mer än 200 st som lyssnat kom igen ni kan bättre!
JONIS REST IN POWER
helt ärligt så var det ingenting som jag fastnade för.. Ni hade relativt skön text, men flowet var fan inge vidare. Inte dåligt, inte bra.. Keep it up
älskar slusken :D:D fakal är bra med :) diggar låten, texten är så ful =) så att den är bra :D goo jul ! :D<3
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Fakal P61 vadå skippa det i eran tråd, skriver han i tråden får han skylla sig själv
Whataf..Haha, ni är skadade grabbar! Peace / Sptbl
I got more kicks than Jackie Chan.
Lyricist
2007-12-23 22:17
yeah...god jul dudes
riktigt fet låt ! riktigt skööön.. båda lägger de nice! peac!
skönaste låten av er med tyckte jag.. Den Som Inte Gillar Det Kan Suga Min Snopp O Min Ocksåååååå
Reprezent 2007
Lyricist
2007-12-24 21:47
SÅH god jul horungar för jag är nu full
nice som vanligt boyz!
Secone