I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zoxxi - Slutet för er [Kiian & nicolerico] <-- Svaret till dom + kiian bajtar emilush & diamond

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-02-18 12:48

Zoxxi - Slutet för er [Kiian & nicolerico] <-- Svaret till dom + kiian bajtar emilush & diamond

nu ha jag svarat till kiian & nicoelrico dom säger att jag bajtar men kolla här i låten
 när kiiabn bajtar emilush & diamond

http://www.speedyshare.com/257620338.html

Du är den enda balkanisten som jag tkr synd om.

2008-02-18 12:56
Engelskan går att öva på brosh, men det var inte dåligt.

Ref: Feet fakitskt!

Andra versen: Mkt mkt bättre än första, liite stressat vid vissa ställen, men det räckte väldigt bra för att krossa dom skammen som försökte dissa dig,

förresten kian sluta baita hahahaha! 

Peaaajz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-18 13:01
Engelskan är inte bra men går o finslipa med övning..
sen hörde jag ett svenska fel "våra röv". vilket du knystar in för att få det att det sak rimma:O.. :C.. inget illa menat nu mixxen suger katastrofalt. Detta är nog den dåligaste låten jag har hört med dig zoran>.<. Tråkigt även att alla ni ska försöka likna emlisuh o alla andra skånsak "ghetto" rappare.. Kör en egen stil..

Fast med tanke på vad du ska svara på så vinner du för dom andra två nu vad dom hette
var inte bra för fem öre:(

PEEEYZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-18 16:56
HAHA tack shiipaan & klacc :D
jag fuckade dom ändå :P

2008-02-18 17:25
om man ska baita, varför emilush?

2008-02-19 11:19

haha:P palla baita över huve taget.