I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder - Ta min hand

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-25 00:48

OneUnder - Ta min hand

Ja då var det dags för ny låt! Texten kommer tala för sig själv..Jag vet inte vrf jag lägger upp låten här egentligen, eftersom den är riktad till en person och ingen annan.. Men det finns säkert nån som diggar den ändå! Jag vet att det brusar sönder, det beror inte på att jag inte kan mixa utan att jag tappade min mick för ett tagsen! Men denna låten var nått jag ville få gjort, så bryr mej inte så mkt att det brusar eftersom det är budskapet som är viktigt i denna låten!

http://www.speedyshare.com/761221431.html

Checka gärna www.myspace.com/one1under

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-25 00:57

Här kommer texten oxå!!

Ref

Ta min hand och så håll den hårt//

För jag vet att du har det svårt//

Jag försöker hjälpa dej så gått det går//

Håll ditt huvet högt för vi syns om ett år//

Vers 1

Kom igen nu gumman fan du klarar detta//

Tappa inte taget nu snälla fortsätt kämpa//

Även fast du lever i en ständig motgång//

Fast i fucked up familj men försök att vända skiten mot dom//

För jag vet att du är stark//

Eftersom du klarat dej så långt på egen hand//

Och du vet, jag försöker hjälpa dej så gott jag kan//

Varje gång du har det dåligt ställt så finns jag här//

4000 kr till din hyra är det minsta du är värd//

Jag vill inte höra snacket att jag kommer få tillbaka//

Bara att du stannar här så är vi kvitt sara//

Okej en deal, är vi överens//

Bra. Inga mera dumma tankar nu min vän//

För jag finns här//

Och jag kommer skydda dej med kropp och själ//

För Sitiutione som du lever i den förtjänar ingen//

Jag försöker stötta dej så gått jag kan varje gång du ringer//

Ref

Ta min hand och så håll den hårt//

För jag vet att du har det svårt//

Jag försöker hjälpa dej så gått det går//

Håll ditt huvet högt för vi syns om ett år//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-25 01:05
fin och bra budskap som räddar ljudet, oneunder is the best

2008-03-25 01:06
De här va faktiskt en riktigt fin låt. du har bra känsla genom hela låten.
Man hör att texten e skriven från hjärtat och du menar de du säger.
Rappen rullar på fint du ha ett stabilt flowe och de en massa bra energi i din rap.
De som jag inte gillade va inläggsorden på slutorden i reffen, som satt inte tajt så dom va lite små jobbiga att lyssna på. Och sen de här med att din mick e knullad det e faktiskt små jobbigt, du borde investera i en ny för de e du värd så man får höra sköna låtar med bra kvalitet från dej. men jag tycker att du utväcklas för varje låt, och man här verkligen att du menar vartenda ord.
De här va en skön lyssning.
/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-03-25 01:06
fin text.. :)

2008-03-25 01:14

felich X0 Tack så mkt:) ye i trying to be that!

Mr-Banditen P27 Tack så mkt finns inte ord hur mkt det värmer :) Ja har funderat på att köpa en ny mick, men jag jobbar så mkt så ibland känns det som om att det inte än nån ide! Men klart dessa orden motiverar mej verkligen att köpa en! Och jag blir glad att jag lyckades förmedla känslan som jag ville:) Tack tusen gånger för orden!!!

nathali14 F14 Okej tack så mkt:) Vad tycker du om rappen då?

Och andledningen att jag bara gjorde en vers  är att jag har brist på tid! Och jag ansåg att jag fick sagt det som jag ville på det jag kicka:)

Mera?

2008-03-25 03:24
Lika jävla dött som vanligt! Kan nån ta bort tråden?

2008-03-25 06:06
nytt shieeet, från min man från chile ! :D

reffen kunde du skippas :$ . den var bra men hade kunnat göras bättre.
vers : den är fet mannen, fin text och ruggigt fin känsla rakt igenom! tycker inte att det brusar :O , tycker det är låter sjukt instängt bara :) . men fortsätt droppa mannen, och snart kommer nytt shit från mig och oneunder !

kärlek !
haha, vi bor på landet!

2008-03-25 14:07
Yes man!

Aiit, jag gillar reffen faktikst,men jag är lite speciell jag:P Men tack så mkt roligt att höra angående versen iaf!:) Yes man vi droppar idag!

Mera?

2008-03-25 14:30
Kom igen nu för fan! Över 20 nedladdningar??? För fan komentera oxå

2008-03-25 14:55

jadu, säger som alltid, riktigt bra! :))

PeAcE!

Kukirumpan

2008-03-25 14:57

Har inte ord, säger bara bra jobbat!! :D

PZ!

Fuck OFf!

2008-03-25 15:21
Tack båda två :) värmer som fan!

Kom igen ge mej mer?

2008-03-25 15:26
låter väll bra men versen tynger ner låten från den nivån den igentligen skulle kunna ligga på. men bra!  / cricko

2008-03-25 15:27
Reffen*

2008-03-25 15:28
reffen total dissas, sorry :/ men rappen va helt okej, texten med :) lägg ner mer tid på reffen så blir den fetare :) pz

2008-03-25 16:13

Användaren är inloggad TheEmerald P72 Har aldrig hört talas om dom :P men jag sätter 1000 spänn på att det finns mer än vi som har döpt en låt till detta namnet :) Men tack iaf skoj att du gilla vrserna iaf:)

_brainless P17 Aha tack så mkt:)

peramaki P17 okej börjar förstå nu att reffen inte är så om tyckt av omvärlden men i mina öron är den bra:) Tack iaf, kommer inte lägga om nått pga brist av tid!

Mera nu whoa?

2008-03-25 17:40
hahaa okej checka det under dagen :) tack för det!

2008-03-25 17:52
jag digga den fett mkt. du gör det bra som vanligt. fast reffen var det inget jag fastnade för, men versen var skön
BLESS FOR HIPHOP
http://www.myspace.com/hampishfresh
stämplad som narkoman

2008-03-25 17:59

Okej :) roligt som fan höra! Tack tusen ggr!

Mera nu för fan!

2008-03-25 19:48
Över 40 nedladdningar fan ingen som komenterar ju!? Kom igen nu mer förtjänar jag!

2008-03-25 22:26
Seriöst whoa kom igen nu?

2008-03-28 15:22
kan säga att den var ricktigt bra :P fortsätt

2008-03-28 15:26
Tack sa mkt roligt att hora:)

2008-03-28 16:13
upp på denna! :)
haha, vi bor på landet!