I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder - Vila I Frid (Manuel Castro)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2008-09-11 21:48

OneUnder - Vila I Frid (Manuel Castro)

Hmm vet inte riktigt vad jag ska säga, titlen talar väl för sig själv! Det var ett tagsen han tog detta beslutet, men jag har inte klarat av att recca den! Andlednigen till att jag spelar in den är för att fonseka bad mej göra det, för han håller på att gå under och han vill att manuel ska veta att vi tänker och respekterar hans val ( dom har vart bästa vänner i 18 år)! Jag vill inte göra en låt där jag sa att han va älskad av alla att han var en ängel, för han var inte älskad av alla och ingen ängel det visste han oxå! Han var en helt normal kille, fast med ett helvete till uppväxt! Om du hör låten så hoppas jag att du förstår den trots att den är på svenska! Jag vet att ja säger mkt om att vi respekterar hans val pga 3 dagar innan han gick sin väg så sa han till mej att han inte vill bli angklagad och hatad om han skulle ta det beslutet!

Ta hand om dej kompis, jag saknar dej som fan! Vi syns igen! Din syster och din bror hälsar att dom ber varje dag för att du ska få det bra och att dom vill att du vakar över dom!



http://www.speedyshare.com/907786192.html



Tack, inget hat i tråden! Vill ni hata så behöver ni inte ens lyssna, jag bryr mej inte om komentarer i denna låten jag vill bara att han ska veta att vi tänker på honom!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.