Sbäss Ft. Schizo - Någon dag
Jag och Sbäss slängde ihop en vacker session ikväll och delar med oss av denna till er. Kommentera gärna det kassa ljudet på våra trasiga mickar eller hur dåligt vi har mixat. Det är jag som har mixat. Ta för er. Ta gärna två gånger, för det räcker åt alla. Men vad ni än gör behåll bordskicket. För det finns inget värre än ouppfostrade människor. Vers1: Sbäss Vers2: SchizoLänk till http://www.speedyshare.com/418165855.html Peace!
ville bara påpeka att jag var ironisk
jahaaa, jag som trodde det var hörlurarna de va fel på :O ahaha just kiddin^^ de va fel på dom, så nu då ja lyssnar i högtalarna låter de 100000 ggr bättre än i mina keffa lurar :D åter till ämnet.. beatet va flummigt, men svängigt :p Sbäss : never heard ya before.. ditt flow sitter mycket bra på beatet. haha din lilla notis var en bra notis :p absolut inge fel på texten :p refrängen.. hahaha va hände där? :O Schizo: de värsta är att ja hittar typ aldrig nåt o klaga på hos dig -.- men de kanske är positivt iofs? :P känns som en tråkig kommentar jag kommer med :( men de e säkert nån annan som kommer med nåt mer intressant att säga än jag :D I guess that was all :/ mmmbop
ääsch du yrar!
upp nu för fan! skandal att ingen retard kan kommentera!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Moderator
2008-10-14 20:11
har alltid gillat sbäss, släpp oftare:P well done
yup vi säger väl så!
Producent
2008-10-15 05:24
Sbäss, damn. här har vi en snubbe som kommer komma fett långt. gillar grymt mycket. Schizo, fyfan, det är inte ditt fel att jag stängde av när du kom :/ wack röst som fan.
Har bara hört en liten snutt av låten när Sbäss spelade in, lät grymt. Ska lyssna på hela och ge respons när jag kommer hem. Peys
Fan vad kul att höra sbäss igen, det var ett tag sedan
Har du ett fejkade Face ?
f0rest: : Förlåt att refrängen blev som den blev, det är jockes fel. Han tjatade i timmar för att få den igenom. Kul att folk tycker om vår lilla kvällssession! Se nu till att tråden inte dör ut direkt.
Snäppet bättre än s. s.
feeeet, speciellt sbäss (kompis-propps) refrängen var rätt wack faktiskt,puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första killen fet! andra killen fet! reffen......FET ! :D tyckte faktiskt reffen var skön, den fastnar xD Pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
E de sbäss på micken? trodde inte jag skulle få höra dig mer sen CB :P du e fet som satan fortfarande och ta me din bror o kicka nått gött :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lyssnat igenom låten nu. Sbäss, magiskt hur du kan ta en 100kroners-mikrofon och skapa en sån tight vers. Gillar hur du syr ihop texten med ett bra flow. Schizo, bra flow och text. Måste dock säga att broder Sbäss överglänste dig litegrann ;) Bra jobbat Peys
Lime : Ja det är "jag". Har bott i Oslo sen cb, ska tillbaka dit igen. Har inte haft nån att göra musik med efter som min bror jämt är så upptagen.
Snäppet bättre än s. s.
soft låt grabbar:)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Sbäss! Grymt, alltid viljat höra mer av dig sen ja hörde dig i cb Rikdigt överfett :) blessa med mer tracks! peace!
UPP UPP UPP. Sbäss tjata lite på brorsan så att det kommer en ny låt med bröderna :D
Har du ett fejkade Face ?
tajt shiit man! keep it up ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FETT NAJJS Allt ja kan säga ;)
tycker det var en ball låt , reffen var vär lite si och så men wtf som man brukar säga SBÄSS la det rätt så jävla nice faktiskt skönt stil och flow Schizo my boy tycker folk ger sbäss för mkt credds och glömmer bort dig helt men jag gillade din text och flow tror nog de är de bästa du lagt , eller joo nja ja typ UPP!
grymt! sjukt kul att höra nåt från sbäss!
grym låt sbäss är tillbaka........................... nwaaaaaaaat
ner
fan va skönt! sbäss aldrig hört dig innan, men shit helt fet! schizo aldrig hört dig heller, helt ok skönt flow.. reffen va asseg men skön .. some of these days !
Fucks your life up crew Tjabo!
Chasse: Jag tycker också jocke lägger en riktigt bra vers. Kul med all propps. Tack. Till er som vill att min bror ska göra musik igen föreslår jag att ni bombar sönder hans gb. Seriöst också. Vi har nåra låtar som jag reccat färdigt, men som stefan inte fått tummen ur att göra klart. SKäll på honom!
Snäppet bättre än s. s.
ÖPPH de är den värd iaf !
Sbäss ska ha grymt mkt props för hans vers, bra lagt, bra flow och bra inlevelse med tanke på att du inte haft tid med musiken på rätt länge, hade lite svårt för reffrängen och scizo var okej, tror han kan bättre
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
elegant: gillar kompispropps i din stil. Tack så mycket. När vi köper ny sladd till micken kommer du höra skillnad, det lovar jag. Tills vidare fortsätt uppa låten...
Snäppet bättre än s. s.
det lät nice asså... men reffen va väll sådär :p
tackar och bockar får det lilla man fått ^^ /cheer måste iaf uppa lite och än en gång tack till dom som nu ägnat lite tid tilla tt orka skriva något! tillskillnad från vad whoa brukar åstakomma!!! UPPP!
HEHE jag gillare! =) Sbäss - jag diggar ditt flow, din text osv. finns inte mkt att säga , det är fett bra! Schizo - Jag ÄLSKAR din röst, ditt flow. Du är kung helt enkelt =) äh, peace
/fan, VAKNA UPP/
länken lever så jag uppar en sista gång och tackar.
shit det här låter intressant, nån som kan slänga upp ny länk? Pz!
Flyter som en död fisk