Zycore - Även om tiden går
Hejsvejs En viss admin tog visst bort den gamla tråden med förklaringen "Langa inte upp låtar åt bannade" för att Eros var med på låten. Så jag gjorde om den, och lägger upp den med bara mig. Ingenting illa mot Eros alltså, men känner ni för att ladda ner och kommentera så är det upp till er. Ville bara ger er en chans till att höra låten.http://www.speedyshare.com/510436260.html
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
diggade beatet som fan, vissa rader stod ut gillade dock inte zycores röst så jättemycket
du har så jävla tung röst man! fett som fan
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
tacktack :)
FAN VA GOTT ATT DEN BARA FINNS MED DIG =D=D=D=D <333 blir så glad =D
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
känner exakt som majoren haha ;p underbar låt niclas
Fyfan broder! Helt sjuuuuuukt va tungt du lägger de! Lyssna och njut för fan gott folk! Detta är när musiken är som bäst! Finner inga ord mannen! Fred & Kärlek / D
B.G.L fooeshooe <3
Fan vad kul att höra :) tack så mycket!
Jag som blev happy när jag såg att du hade släppt nytt, men så märkte jag att jag redan hade låten :\ haha Men bara för det så blev jag riktigt sugen på å lyssna på den :) den e riktigt nice, sjukt underbar röst <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Tackar!
fan så skön! diggar dej :)
riktigt skön:) grym sång röst också o fin text, big upp:)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
ah exackt, word på andré. skönt att den finns med bara dig, inget illa mot eros men du gör låten guld själv :) Tuuung shit! Ge mannen feedback för det förtjänar han! peace!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Sorry för dubbelpost, men detta var inte med i den förra, Reffen på beatstop i slutet, det var galet, fick rysningar! Sjukt bra röst!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Tack så jättemycket :)
beatet var bra.. synd bara att det var brus i bakgrunden. eller hör jag fel ? sen var sången jävligt bra där bakom. bäst jag hört med dig zycore!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Haha
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Du hör inte fel, mitt ljud har blivit helt knas det senaste - så det är asmycket brus tyvärr. Det ska dock lösas inom kort. Tack så mycket för berömmet! Sen tänker jag inte kommentera sista kommentaren.
Zycore har alltid gillat din låt, kan du langa upp texten eller nått så ja kan sitta o rappa till den :D,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har en dröm, den drömmen är du Men det är dags för mig att inse att allt det vackra har ett slut Utan dig, klarar jag mig knappt Men så länge vi har varandra så klarar vi allt Vi kommer kunna leva livet som vi snackade om Bilda familj, köpa villa och bara leva som folk Och, nånstans i framtiden, skaffa oss ett barn för livet Vi delar namn - genom ett bevis på fingret Jag vet inte, kanske är jag obstinat Kanske har jag allt, men är fast i det som jag vill ha Kan inte nöja mig, för du är allt jag ser När jag är nere är du - det enda som får mig att le Jag kommer aldrig glömma dig Och även om tiden går är det dig jag håller närmst mig Jag kommer aldrig släppa din hand Jag ger mig allt för att jag ska få sova med dig inatt
håll i hela rymdfarkosten! nä men fan detta var skönt hade gärna velat höra Eros med. men whoa hatar ^^ texten var skönt och din röst passar väldigt bra in på beatet! stort upp på detta skönt flow skön delivery inget att klaga på! up up n away!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Jag håller med dig, tycker att Eros är duktig och han gjorde det riktigt bra i låten också. Men vissa vill inte höra det, och då är de orubbliga. Tack för kritiken!
Tack zycore för texten :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zycore, haha .. Du har en jävla sångröst.. det har du fanimej, du la det fett.. kanske vissa rader som jag inte diggade, men det tänker man inte så mkt på när man hör hur tungt du la det, GOTT FOLK NJUT AV SÅNGFÅGLEN SJÄLV! (; haha one / marius
www.myspace.com/marius042
Tack så mycket! :) uppskattas
shiiit vad du är duktig. du både rappar och sjunger bra. och texten den e fet den med. har aldrig hört dig förr men du har talang kiddo. ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Inte det jag brukar lyssna på direkt, men jag diggade det riktigt bra röst mannen flow osv allt satt grymt keep going PZ ! men alla är ändå handikappade som resten av branschen
Jävligt tung låt ! gillar inte kärleks låtar egentligen men riktigt skön känsla o röst du har. Skulle vara kul o kicka nått nån gång ! checka min znap o lämna comment . peace
www.myspace.com/jonis016
Tack för kritiken! Ska kika din znapmusic :)
Japp checká längst ner för guds skull dem där uppe är gamla jag kör första versen i den längst ner.
www.myspace.com/jonis016
låter riktigt skjyst . pz
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
den var bra fan asså :D
Sitter här med ett sprillans nytt bredband, precis format datan och den ända "första" låten jag får tag i är denna. Du la ribban högt, kommer bli svårt för nästa track att mäta sig med detta. Nej, men ärligt.. bra jobbat brushan! Holla / nicho
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Tack så mycket bror!
Bra skit zycan! =) hiphop blir bäst utav känsla och det är något du verkligen kan leverera :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Tacktack, bronkan! =)
alltid samma sak när man lyssnar på dina låtar, gåshud är det. du lägger allt så jävla sköntt zycore. peaceandout
Tänx! :)
jag tycker fakttist detta låter bra, upp för de, vem står för mixen?:) pz
låter riktigt bra
? ? @nt??? ?? ©™
Tackar, det är Eros som mixade både min och hans del. Den andra verisionen finns på min myspace. "www.myspace.com/zycoreofnewgeneration" Fortsätt gärna kommentera :)