Shazaam - Pojken
Kul att folk laddar upp låtarna dom gillar! Köp skivan på www.shazaam.se
Moderator
2009-02-21 10:28
fet skit john i like peace!
Den är bra men lååångt ifrån vad du brukar göra, du brukar göra bättre!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
du har ju ingen taktkänsla! va fan e detta? kasst beeat! asså shiit
kiing whit thaa bliing
Lite annorlunda låt än vad du brukar göra shazaam. men tycker samtidigt att det låter ganska bra, du har även ett bra budskap .
054 - KARLSTAD <3
Lilla_H...
Ta reda på fakta, kolla upp vem Mighty1 är. Shazaam flowar bättre än det mesta i Sverige och SÄGER framförallt något, använder lyriken och för den till nya nivåer, lyssna på historien...och skivan är bomben.
Men för att detta är på en nivå över dig, så checka detta,
Boom spit! Keep it up Shazaam!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
riktigt soft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
du har ju ingen taktkänsla! va fan e detta? kasst beeat! asså shiit det hör du väl att han har?
låten va tung tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt tung lyrik, och soft flow!
tung, lite jobbigt att det inte var några trummor i beatet dock!
hets, stress, fest!
Riktigt jävla rung asså.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Det här är ändå bland mina favoriter från skivan, sjukt tung lyrik i den.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
en av favorit låtarna på skivan!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
en av de bästa låtarna på albumet! riktigt bra skit!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
låten var grymt bra, fan att jag alltid kommer på att göra något varje månad som tar alla mina pengar , får ju aldrig råd med skivan :/ men nån jävla gång ska jag fan köpa den =D
fbg
den är så jävla töööng grabben, har den i bokmärken har haft det ett tag, lyssnar alltid på den.. texten känns verkligen i mitt fall för du beskriver exakt som det va för mig! riktigt jävla tööööng!
asså bara lyssna på Lill_H ! Du vet ju inte ett skit om hiphop man!? Tungt shit man! upp för John!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Annorlunda mot vad du brukar göra men fan vilken text asså, otroligt stark! Grymt (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön men saknar också trummorn!
Bra story, men hade nog valt trummor till. Att shazaam inte har någon taktkänsla ? haha.
Den som nu sa att shazaam inte har taktkänsla måste va en riktigt pajas
Shit man.. Nu har du inte bara "skön rappare med bra flow" på ditt cv John.. Nu lägger vi till "konstnär, poet och sagotant" ;) Riktigt tungt.. Holla nästa gång du är på besök i Ulricehamn igen så ska jag bjuda på en bärs på pluto som tack för all skön lyric jag hört från dig de senaste åren. one love / edda
www.eddaonline.se
lilla h din keffa jävel!! du vet inte vad du snackar om shazaam vet nog vad han gör du är en hora lämna whoa lillaH
ait
lite låg acapella ibland men jävligt bra låt i övrigt.
http://www.goteborg.se
Alltså riktigt grymt. Man börjar bli lite less på all musik som låter likadant här på whoa, men detta var nått nytt! iofs så kommer du ofta med nya ideér.. Därför kallar jag dig bästa rapparen idag! Allt var bra men det som skiner mest är ju lyriken. Bra gjort!
Du är, i mina ögon, sverige bästa storyteller. Rakt in hjärtat.
Riktigt jävla bra! Gillades jävligt mycket
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Helvete vad bra, älskar den. Sveriges bästa storyteller, no doubt.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Lyricist
2009-02-22 16:59
Någon som vet hur man kan få tag på shazaam's nya album "I huvudet på John landenfelt" ifall man inte har paypal /visa / mastercard, har bara Visa electron -.- ?
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Dock måste jag säga att på vissa ställen låter det konstigt, rentav dåligt faktiskt :/
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
riktigt grymt John! Poetiskt och vackert!lilla_h, utan att lägga för stort fokus på dig men: "om ni hatar dra här ifrån för ni e bara avundsjuka fittor" som det står på din sida.. varför droppar du då en sån kommentar? förbannat dum kommentar dessutom..
www.tbonebeats.com
alltecar P17 Hör med honom här på whoa? Kolla längst upp i tråden (:
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Galet fett! Sveriges bästa flyt utan tvekan, bra jobbat John :)
sköna kommentarer: "du har ingen taktkänsla" HAHAHAHA! Shazaam är en av Sveriges bästa lyriker! Fy fan Shazaam, jag fick fan gåshud. Jävligt bra.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
hårda ord från fredde_11. hehe. riktigt tungt BT.
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
sen kan man ju undra hur du själv flowar Lilla_H P15 om du nu tycker att BT flowar dåligt.
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
Softisch, jag möblerar om dig som en soffsits.
lill h är ute efter hype? Han söker kontakt med större rappare och snackar skit. Så tror han att dom ska dissa han. Mohahahha. Tror han tror på det själv faktist. hahaha
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
gillar detta.. mycket bättre än dina "skrytlåtar".. såhär vill jag höra dig! keep it up
riktigt bra. skulle dock viljat ha ett par svaga trummor på beatet. annars fett!
mr.mc-dr
första låten jag tyckte var bra med dig du har ju flow som fan men har oftast inga texter som jag gillar men denna var bra
Skön låt att lyssna på, texten tog tag i mig som fan. Fortsätt!
bla.
Fet. Cool idé, soft med något nytt.
du brukar göra mycket bättre, men den hära var najs den också.
lätt sveriges bästa lyriker utan tvekan ! självkänslan fattas dock inte heller keeep it comin love it
Vice Versa!
fet story telling fan! diggar dock inte skåne rap men texten var bra
Inte riktigt vad du brukar göra men de va riktigt tight ;) grymt beat, flow, röst & text ;) peace
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”