I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Limpressed - Vad tänker du på

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2009-03-07 15:07

Limpressed - Vad tänker du på

Nu släpper jag en ny låt på min myspace. "Vad tänker du på" är namnet på den och texten lyder som följer:

vad tänker du på när allt är borta över en natt
är du typen som tar droger, super bort ditt liv för att du och döden leker tafatt, är du fast
greppar flaskan med ömkan i blodet, kastar bort ditt liv för din flickvän var otrogen
och när din bästa vän försöker att hjälpa dig, berätta för mig är det han som är omogen
när du slår din tjej är du manlig då, går med dina vänner spöar ner dom som knappt kan gå
är det så att du gör det för att glömma något inom dig som ingen annan nånsin kan förstå
är det svårt att gå, lämna kassa livet bakom nåt som går att få men du lyckas inte starta om
har du något du vill prata om, jag finns alltid här så berätta, vad sa dom

vad tänker du på när du blir sparkad på, när du får svårt att gå, borde det vara så
du vill så gärna slå men du kan inte stå, skitar ner allt du får, berätta hur du mår
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?

vad tänker du på när du blir sparkad på, när du får svårt att gå, borde det vara så
du vill så gärna slå men du kan inte stå, skitar ner allt du får, berätta hur du mår
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?

vad tänker du på när allt är borta över en dag
är du typen som mår bra av att se någon lida, höra småtjejer kvida efter dina sparkar och slag
skulle du ha något kvar om dina vänner vände ryggen, skulle du ta nya tag för att åter finna trygghet
är inte ensamheten allt du nånsin sökt, alla gånger du försökt, men istället rökt dig hög
du kanske borde vara nöjd nu. du kanske nådde toppen på din höjd nu
tänk om allt var en fröjd nu, du fann din lycka men istället kommer karman tillbaka så sätt dig ner och sörj nu
svårt att gå? lämna livet bakom. går att få? du kan inte starta om
har du något du vill prata om, jag finns här för dig så berätta vad sa dom

vad tänker du på när du blir sparkad på, när du får svårt att gå, borde det vara så
du vill så gärna slå men du kan inte stå, skitar ner allt du får, berätta hur du mår
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?

vad tänker du på när du blir sparkad på, när du får svårt att gå, borde det vara så
du vill så gärna slå men du kan inte stå, skitar ner allt du får, berätta hur du mår
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?

vad tänker du på, när inte någon tänker på dig
kan det va så att du är den enda på hela jorden som faktist har problem med att skaffa tjej
att anpassa dig, du kanske bara vill att alla andra ska titta åt just ditt håll
du borde passa dig, för att överarbetande har aldrig lett till nåt
som är värt att ta upp förutom stora misslyckanden
detsamma gäller för alla, även för dig inom kära leken, och
jag vill bara hjälpa dig men det bästa du kan göra är att skärpa dig
så ditt första steg blir att släppa min hand och gå ut där i världen, sätta hjärtan i brand

vad tänker du på när du blir sparkad på, när du får svårt att gå, borde det vara så
du vill så gärna slå men du kan inte stå, skitar ner allt du får, berätta hur du mår
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?

vad tänker du på när du blir sparkad på, när du får svårt att gå, borde det vara så
du vill så gärna slå men du kan inte stå, skitar ner allt du får, berätta hur du mår
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?
brukar du be när ingen ser? brukar du be när ingen ser?

http://www.myspace.com/limpressed
http://www.myspace.com/limpressed
http://www.myspace.com/limpressed

In och lyssna och kommentera dudes och dudettes. Peace.

"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .