Sircuz & Subdominant - Frustration [NETPLAY]
Tjabba! Jag och mäster David har knåpat ihop en netplay bara för er;) Den är grym. Tanka den;)Slutar Aldrig Producerad av Wiseen!Hopp kontra Uppgivenhet Proddad av Kopiera!Charmar inte Mig Proddad av Kopiera!Vilsen (Av Sircuz, enbart) Freebeat. David får komplettera med proddarens namn längre ner i tråden!Kostar en själ Freebeat. David får komplettera med proddarens namn längre ner i tråden!Finns Freebeat. David får komplettera med proddarens namn längre ner i tråden!Kroklös Proddad av Dj Léon (Dobber)En Liten Bit i Taget (Av Subdominant, enbart ) Proddad av Cliche!Länk till http://www.speedyshare.com/401306497.html
Jag har precis lyssnat igenom hela netplayen, varje spår en gång. Tänkte försöka komma med lite generella grejer. Överhuvudtaget är ni skillade och det låter bra. Det vet ni redan. Jag kan tycka att det är aningen för lite variation i beatvalen (det är egentligen bara beatet i sista låten som känns som riktig kontrast mot resten utav dem) och att det är en oproportionelig mängd sångrefränger av Sircuz. Normalt sett är inte ett enhetligt sound på beatsen och stilen på låtarna nödvändigtvis en dålig sak, men här gör det att jag tycker det saknas lite dynamik och att det blir lite lätt hissmusikskänsla över det ibland. Ett speciellt upp för Marcus vers i Kostar En Själ, som jag tycker var riktigt gyllene. Fred ut, Värmland.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
The one-hour limit has been reached. Wait 23:26 minutes Kollar detta senare isåfall ;) och ger kritik ;)
054 - KARLSTAD <3
Tackar och bockar, Martin!
har lyssnat igenom allt 1 gång nu o kan säga att jag gillar vilsen bäst men alla va sjukt bra har aldrig hört subdominant men han du va soft som fan o sircus e klart bland whoas 5 bästa rappar om man frågar mig (Y) keep it up boys
Ska bli kul !!! kommer med komentarer sen! One // Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
Producent
2009-06-04 19:02
Fet netplay, välskrivna texter och ni båda flyter riktigt snyggt i stortsett alla låtar. Finner ingenting som är direkt dåligt. Hopp kontra Uppgivenhet och Kostar en själ var dom bästa på netplayen. KEEP it up.
Tack
www.myspace.com/thesircuz
Riktigt nice, 'Kostar en Själ' en klar favorit :) Sircuz är fan kung på refränger, men minst lika tung på sina verser. Subdominant har jag inte hört förut, men det lät riktigt najs där också! :) Keep it up :)
soundcloud.com/andfour facebook.com/OLVR.RAP
Nice. Vilsen har skit skon vibb. Beatet o flowet satt ratt. Fastna pa den mast. Kostar en Sjal ar feting med. Keep that up.
DREAM BIG!!
OMG! DETTA VAR ÖVERFETT AV BÅDA! fortsätt såhär.
054 - KARLSTAD <3
nått av det bästa jag hört på länge!!! droppar konsruktiv kritik senare...
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
alla låtar va lite sämre änn förväntat? tror det va mixen som förstörde lite.. gillade inte mixen på nån låt? aja..subdominant! har inte hört dig på länge men du la de nice som vanligt! gillade låten ( slutar aldrig) fett med fast rap!!Sircuz! gillade dig mest med i (Slutar aldrig) och ciggaret låten! haha.. den va töng! orkar inte skriva mer men Up med denna! Den får 5 av 10
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Låter riktigt nice! kostar en sjal är sinnes. Kul att höra er igen! Bless
Over And Out.
Så dom rappade fett men det blir 5/10 pga mixen? haha så typiskt rappare idag.... det var galet bra asså, riktigt över förväntan!
trevligt tack!
soiv inte! Tack ni som kommenteret!
sjukt bra alltså! skönt att höra något nytt från sircuz :D keep up the good work
Sirc är en av de fetaste här, så är det. Sub är jag inte lika imponerad av även om detta är det bästa jag hört från honom, och "En liten bit i taget" har jävligt fet text. Bästa låten; "Hopp kontra uppgivenhet" Helheten; 7/10
FintNuMessiah P22 tack man
Shit va dåligt med komentarer Komigen nu ay
sjukt bra alltså ... kommer spelas i mp3 mycket fan =) är för trött för att kommentera mera men jag tkr allt va töng göng ! upp på denna :) lätt 10/10 =) /mård
Skeet fräsh! Alla refränger är riktigt bra'a, har dock aldrig hör Sircuz ^^ subdominant är en av mina favoriter här i från! Älskar när du dra iväg med din snabba rapp också, såg att det skulle vara snabb på någon ( har inte lyssnat igenom hela än)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett netplay krappar :) keep it up ! !!
tackar
schyyst netplay! många sköna topics och bra rap från båda. Karlstad reppp
hets, stress, fest!
detta diggas!
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
Vad frustrerad man blir över så lite komentarer
Checkar after school with comments. Look's fresh.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tvärtom vad många säger så tycker jag mixningen är långt mycket bättre här än.. ja.. allt subbans tidigare material. Hursomhelst, subban gör sin grej och är riktigt välskriven som alltid. Sircuz känns lite mer basic, men levererar genomgående, och låter bra i refrängerna. Starkaste spåren är Hopp kontra Uppgivenhet och En liten bit i taget. chea mer uppmärksamhet nu folk
mixen btw är eros på "slutar aldrg", resten är jag
bättre kan ni
nej vi gjorde vårat bästa. Visst vi hade kunnat rappa allting ännu snabbare men då hade netplayen blivit för kort!
grymt bra!:) allt var riktigt bra.men Vilsen glänste lite extra. bra jobbat. pz!
(\_/) (O.o) (> <)
Detta var riktigt fett. Varenda låt var hur bra som helst, diggas som fan. Fortsätt såhär och mycket bra gjort. Peace
Tack!
så löjligt lite komentarer ...
Det här va riktigt bra !!!!!!!!!!!
tack
app
enligt mig bland det bästa som hänt svenskspråkig rapp detta år skit proffsigt fortsätter ni såhär så kommer nli långt lyckatill :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.