I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Peppe ft Chasse - Nu & föralltid

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-21 19:41

Mecka ihop en låt å detta blev resultatet^^
Seriös men flum xD

Nu & föralltid

http://www.myspace.com/peppeboah

2009-06-21 23:33
kom igen folk sov inte på den

2009-06-22 04:18
Hans inte för att vara evil men när ska du höjja ribban och satsa lite mer? jag hör aldrig nå progress från din sida.. gå in lite mer på seriösa teman. gangster rappen / techno hiphoppen är verkligen inte rätt sätt att ta sig fram och inte heller sån här smörja vad man nu ska kalla det, jag hör ofta att du chillar om och om igen på samma skit innehåll i texterna skapa nått som man inte hört. det finns redan allt för många som redan sysslar med exakt samma skit. jag tycker att du ska ta dig en tänkare och skapa något unikt finna din egna utstickande stil..
n as for the other guy "din delivery var fucked up" samma där uttjatat tema och en typisk "eyy yo jag är en rappare stil"...

finns folk som kommer till slutet av vägen och ser att dom verkligen inte kommer längre vilket får dem att sluta. medans andra kör vidare och vägrar inse ren fakta...
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2009-06-22 17:20
skulle värkligen vilja höra dig
http://www.myspace.com/peppeboah

2009-06-22 17:57
haha jocke din fakkin hater , äh bara nå tvär gjort jag gjorde , finns seriösare saker på g puss

2009-06-22 18:42
hhaha goodie!

bra jobbat
Keep it real! Peace babe ;D

"Så länge de rimmar"

2009-06-23 13:37
Vadå
skulle värkligen vilja höra dig

Vad har jag med saken att göra? Det är din låt som ligger här, just för att folk ska få höra och sedan lägga en kommentar ifall de känner för det. Du ska bara tacka och ta emot.
Jag menar vad är det för vits att få kommentarer om det bara är kompis propps och ingen säger ifall skiten verkligen suger??
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2009-06-27 15:09
haha jocke din fakkin hater , äh bara nå tvär gjort jag gjorde , finns seriösare saker på g puss

fan va lame anledning, stå för det du gjort.

2009-06-28 12:23
jag står för de jag gjort och de är en tvärgjord grej ? nått problem med de ?