Piii&Nanaa - Nu äre BEEF! (svar N.M.E med flera)
Länk till http://www.speedyshare.com/116458208.html hejj vi vill svara på våran biiif, men vi är inte så hugnriga eller vi kansnke blev lite grann eller vi vet inte om vi äre men vi ska iaf äta en rappare eller flera, vi tror det blir flera så vi blir mätt, nu är vi mätt för nu har vi ätit : N.M.E , ENTER, Änglalik och "gomse" aka "bamse"... host" wierd "host hihiih söätnosar vad vi är söt idag :) puss på piii&nanaa slash piii&nanaa hihi busigt va ? :* hihihi puss på oss av oss :) hekjdå... vi vill inte skriva mer!!! johoo vi vill visst skriva mer, vi skriver tills knapparna på tangentbordet låstna.. oj dom låstet... :*pusspåioss ihgen, älska min <33ihihi nu får du svar sötisgirl<3 :* älska eller älska<3 pusselipuss/PN ya bitches<3
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
TEXTEN! : Piii N.M.E du borde skaffa dig en bodygard för efter denna beefen har vi gett dig lite kändiskap för grabben du är kass, kass som ett kasstspö medans vi är lika tight! tight som en maskröv! Nanaa N.M.E--- jag hanterar mick-rofonen as-bra!! släpp din mick och plocka upp din massagestav för du är lika kass, som en soppåse och om du säger att du är bra har du nog fått nånting i blodådern Piii NU äre BEEF, jag sparkar häcken över häcken nu blir du förskräkt man ---- du lämnar fläckar i täcket (haha) och är det pinit, att din weinie är mini men du behöver inte gråta för att enter´s är mindre (hmm) Nanaa katastrofalt!! du är lika lugn på beatet som en mamma med barn och hela du är jätte tråkig så jag zappar kanal så bäst du backare bak, jag fackar din stad du är en droppe i vattnet och jag är ett helt hav Piii en tystnad ----------- och sedan bryta ut i tokskratt för N.M.E är sveriges svar på TUPAC! (PANG!) en tyst minut, ey fuck de--där (fuck dedär) för N.M.E är lika rik som en Taj- Ländar (ähhh) Nanaa Pussy boys? nu har du fått nånting om bakfoten vi är hungriga, (argh) nu ligger du på matbordet stoppa beatet (paous) jag har nåt att berätta lyssna i en snäcka och den kommer säga (N.M.E är keffast) Piii vi lyfter stämningen som julpynt och allt du lyfter enter de är vikten på din kukring som palla kuling, vi ger er allt i ett och att vi är bäst? japp! det står signerat på din stjärt! Nanaa jockepocke du är underground i din källare och du är lika fly som en smälld smällare och ditt namn? klart du underhåller oss du pullar sängstolpe du tar dig uppåt som en regndroppe piii Gomse? vem fan är du?? Du skrev i våran tråd att vi kommer få kuk vem får de nu? svara på de hära, snäklla! du är ju så bra att du kan knäcka oss med acapella (dark pitch på acapella) nanaa ÄNGLALIK! du skrev i tråden att du ville bli nämnd så här kommer den kompis nu, gör vi dig känd lär dig mixa dina adlips!-------- (fett mycke echo) cuz check this out bitch! It sounds like this! Piss inte kiss, våran homie kärlek till dig brorsan du är bra, som en porrfilm och vadå alkis? vi ska hjälpa dig ur dehär vi backar dig i beef, puss & kram /// dina älskare
känner mig träffad *snyft* bitches haha
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
pang pang lucky luke :* :] kärleeeeeeek<3 Not :]
haha shiet! Denna va faktiskt tung! Vill höra svar på denna faktiskt! 1 - 0 till Piii&Nanaa nu!!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
tacktack ! :]looooooooooooooove, sleeep nu :] hihi puss
Joshan knarkar du?
Hahah, detta va fan bra, bättre än n.M.e... Underhållande text, skönt flow & skönt beat.. Texten kanske inte va den bästa men hur som helst så står det 1-0 till piiinanaa nu...
helt okej låt, men ni suger.. "Joshan knarkar du?" klart han gör.. men han har rätt ändå
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
NME tar er upp o ner när han sover... beefar ni med han beefar ni med mig
The only time you feel alive is when you're dead
usch, vilka löjliga beefs de e nuförtiden...
Music makes me feel...
Grym :) Nu kanske ni får en svar :D
hahahahahaahahahahahahahaahaahaahaa Pii är rätt mkt bättre än naa xD! Men men det var fett vill se svar xD!! :P peejz
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
tackatackat sötnosiar :] hihihi love
NME kmr döda!
HAHAHAHAHAHA puss på er :)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
n.m.e , är efterbliven om han svarar !
Vice Versa!
Denna sida börjar bli mer o mer ett STORT skämt!!
Vice Versa!
orka vakna och lyssna på detta, dö era kräk
www.samyprod.com
tack för eran kärlek :] <333 love tillbaka <333 not
piiinanaa - ja vill pissa på dej, å de e sant, kraftmongo
www.samyprod.com
sjukt dålig text...
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
När ja såg den så trodde ja de skulle vara lika oseriöst som förra.. men shiiiet denna är ju fett tung asså! de är fett med punches haha xD PEAAAYSYYSYSYASUOIYBA>FS,AÖDjlb <3333333
hahah håller med Alexander-zone till 100%
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
tacktack sötnosar igen och igen :) (L) <33
Efterbliven vete fan XL men dom säger faktiskt att dom knäcker mig så vad förväntar du dig att jag ska göra ;P
Joshan knarkar du? Om ja ska va helt ärlig så hade ja prec kränkt i mig en 5;a sticky ickey när ja kommentera å lyssna första gången ^^
haha den va dock inte lika grym idag som den va i natt :( Men ändå 1 - 0 till Piii&Nanaa.
Vill faktiskt ändå höra svar på denna!!!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
skit grym låt as najs flow å rader ingen kommer ta det här
1 - 0
http://www.myspace.com/akaamusik
vi leder lille enemmememii :] tacktack sötnosar lovvveeeee <33333
skojare
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Änglalik och NME äter er med en slö morakniv, diggar era låtar men dom är way over ya head boys :) Peace
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Okej, den va väl sådär.. Men nMe äter upp er mannen :) / M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
lägg ner...
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
tacktack loooooove !! <333 not
jävla töntar nme fuckar upp er töntar!!!!!!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Hahah fan va folk ska ta detta på blodigt allvar (;
fet som lättmjölk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahha trodde detta skulle va katastrof, men haha, ni hade några roliga punches. jag vet om att nme tar er om han tar lite tid på sig. rapmässigt äter han er. men ja, såna här disslåtar föredrar jag, lite småskratt. hellre det än att bara låta tuff! ^^ ska bli kul att höra nmes svar...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Fuck it jag ska svara fan om alla säger att ni vinner hahaha Då är de la klart jag ger er allt jag kan eller?
Pojkarna leker ju med elden blir mord på slynorna =) Sorry för dubbel inlägg!
So I guess I got beef haha skriv nått kul ist för att vi är pussyboys, det va inte nice så du vet : ) vi vill få ett gott skratt :)pussss
det är lugnt jag skrattar redan åt er. Tycker fortfarande att ni är bitches.
mhm
NME kommer ta er... just hold up a minute
konstigt att inte LuffarN skriver tex i denna tråd.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Fattar fan inte varför Jockepocke blir nämnd när jag inte ens har svarat? :D Haha. *flexflex*
Dra åt helvete!
Inget jag gilla..Blir kul att Göra nMe's svar, han kommer äta er..
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Enter är så jävla bra att han inte ens behövde svara för att de skulle ta åt sig och dissa honom igen!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haha jävlar, aja tycker ni jag ska teama upp med pojken nme eller?
N_Jack: Känns nästan som en jävligt stor Microsoft Word på den.
Dra åt helvete!