[Audio] Wizzie Dee - Stockholm City (Black and Yellow)
Hola amigos! The latest song from Wizzie Dee (Alexander Wallace) called "Stockholm City" . This is a remix of Wiz Khalifa's "Black and Yellow" . Enjoy it. The song pretty much says it all.Länk: http://www.wizziedee.com/stockholm-city That's wassup! Wizzie Dee
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected] www.wizziedee.com
Riktigt bra Wizzie Dee! Mixad utav: Mikael MWE Wennergren @ Drivingforce-Records.
du har blivit ruggigt fet, bra skapande mannen. mvh hank
bättre vara ökänd än okänd
Glad you like it guys! Keep those comments coming!
heavy track mate! Dina verser är skit soft dock som jag sagt tycker det blev lite tjatigt med alla stockholm city men det är nog en smak sak. Peace out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"black and yellow" ? AIK:are?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den e tung mannen! :D
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?
Moderator
2010-12-05 19:34
Fan vad bra du gjorde det här!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Gudde, Black & Yellow är original titeln på Wiz Khalifas monstersingel som reppar Pittsburgh! Wizzie, sjukt tungt faktiskt! Aldrig hört dig innan så detta fick man upp ögonen för
I got more kicks than Jackie Chan.
galet fett mään!:) slutproduktionen blev crazzzed:D
http://alexsoul.com
Fett att ni diggar people! Keep burstin ya speakers. 3,5k views in 2 days!
yaaa i luv it bro ;)
5k views snart. Fortsätt pumpa!
det är grrym, det vet du bro.. Tycker dock accapellan kan bli lite låg ibland..
ööööööööööööööh
Tung som fan.. Din engelska är bra nu man! keep it up
www.youtube.com/viggemusic
Tungt Brush forsätt kriga jag tycker det låter hårt !!!! kärlek
Producent
2010-12-08 05:55
Aldrig hört shunnen förr, men kan bara säga: DAMN!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
töng som fan Alex!
www.joacimlocksen.se
Thanks guys! Keep it spinnin! Dropin' more soon!
Riktigt grymt!! På vissa ställen låter du lite som Crooked I i låten My Life! No hate, ta det bara posetivt :)
riktigt tung låt wizzie ! Keep it up man!
Over And Out! DizkantMusic in ya ear!
Haha might be like that Oneunder! Thank you Diz! Keep it spinnin!
Damn! Det här var riktigt fett mannen! Riktigt tungt asså, fortsätt spotta!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Du är säker som fan, dock är låten som intressantast pga beatet så därför lyssnar jag hellre på originalet. Men fet låt overall.
Thanks once again! Sista gången jag låter denna ligga på topp nu! Take a shot and comment!
Låter den flyga en gång till! Någon som missat?
Riktigt fett!
Haha det är ju du, wizdom. Förstod inte att det var du och blev helt förvånad när jag klev in på din profil och såg din profilbild. Fyfan vad du har utvecklat med engelskan och fyfan vad du har utvecklat överlag. Trodde aldrig att du skulle släppa något så här bra. Riktigt kul att det går bra för dig! lycka till!
Promotor
2011-01-22 02:25
Aldrig hört dig förr, så blev positivt överraskad! Kommer hålla ögonen öppna för dina framtida släpp!
Thanks guys! Keep clickin that shit!
Uppar den en sista gång innan nästa låt kommer. Kan även tillägga att jag släpper nytt i slutet av helgen!
Fett!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
WizzieDee, tyngt namn hiihhi WizzieDee & Seth Dee -,- Tunga e vi Dee boiii :) till låten, feeet :D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@