I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Seth Dee & Lawiicki - 422 Till 415 (Backa Till Bergsjön)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-02-03 20:15

[Audio] Seth Dee & Lawiicki - 422 Till 415 (Backa Till Bergsjön)

Yofloooow :)
Ny låt med Lawiicki, Bergsjön Till Backa is the shiiet :D

FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Rappare

2011-02-03 21:42
de bästa jag hört med dig seth... beatet passar attityden som du levererar...
andra killen lägger ok, men tycker att rösten e lite tunn tyvärr

på minus sidan så gillar jag inte beatstoppet i början
btw skrev inte du att du röstade på SD? if im wrong im sorry.. annars ere lite dubbelmoral
Music makes me feel...

2011-02-03 21:51
det här var så jävla dope, shit vad tung attityd du har seth dee mannen från orten. hört att det är du som fixar grejerna.

njöt verkligen när du skrek bergsjön och mina högtalare gick typ sönder.

bästa mixen jag hört, keep it up gangstah!

2011-02-03 23:37
tack :P
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Rappare

2011-02-04 00:48
Du är bra du Mustapha haha....... Fy fan, fattar du aldrig? Fortfarande texten, fortfarande monotont flow, fortfarande lika keffa texter.. Du suger helt enkelt Nikki

Rappare

2011-02-04 00:55
skulle skrivit mixningen haha

2011-02-04 01:16
bästa jag hört med dig seth dee helt klart!
Finns ingen snyggare person än mig.

2011-02-04 14:12
Hahaha

"njöt verkligen när du skrek bergsjön och mina högtalare gick typ sönder"

Lät dig mixa.
soundcloud.com/jerrones

2011-02-05 15:30
Ja precis du har sagt i andra trådar att du röstade på SD och att du gillar det dom står för jävla tönt och sne släpper denna låt, sancka om dubbelmoral din hycklare,
Och Btw, du vågar säkert inte ens visa dig ute i bergsjön,angered och hammarkullen din lilla fjant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-08 21:52
Byt stil mannen detta suger så hårt, och du har skrivit i många trådar att du inte finner något fel med Sverigedemokraterna eller dom som röstar på dom. Haha.! Du är som en röd-grön, lögnare ;) ! Btw är det bara toppen att Sd kom in i riksdagen så att Fredrik och co får tänka om en stund :)!