I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Mini-EP "Somliga går - Robinholta"

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-03 21:16

[Audio] Mini-EP "Somliga går - Robinholta"

Släpper 3 låtar för nerladdning :)

01.Utan Destination

Du kan ladda ner den här!
http://www.speedyshare.com/files/29271469/Somliga_g_r_EP.rar

skriv gärna något när du varit här :) /R

Robinholta af Pankbanken!!

2011-07-03 21:50
02. Hon ler emot

03. Hårt jobb

2011-07-03 21:53
EPn är tung rakt igenom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-03 22:59
Låter skitbra! Refrängen i den första låten var inte riktigt min stil men annars var hela ep'n tung rakt igenom!

/Hutt1
http://www.myspace.com/Hutt1productions
Gratis beats!
Rappare

2011-07-04 16:52
Du är lika tung som vanligt mannen!
Grymt flow, bra texter, röstläget är perfekt, fortsätt bara som du gör!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91

2011-07-04 21:57
Tackar:) kom igen nurå! /R

2011-07-07 21:42
ZZzzzZZ kis emki sov inte! :)

2011-07-24 04:30
känns tvärsegt att ladda upp saker här när de e dött med komments.. upp en gång till skriv när du var här

2011-07-24 10:46
OOOFF Tung R.H Keeeep coming Jag fasnade speceillt för en som jag
kan Säga ligger under proffs mode Dont sleeep on this WHOA

02. Hon ler emot TUUUUNG !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-07-24 13:34

2011-07-25 00:46
Alltså jag orkar väldigt sällan lyssna på saker, ännu mer sällan kommentera...

Men jag är glad att jag orkade klicka in mig här, för "hon ler mot" var riktigt bra och välgjord. Den borde snurra på P3, no bullshit.

Jag gillar!
Detta är min forumsignatur
Rappare

2011-07-25 02:53
Tungt bror!

som flara har skrivit så har även jag fastnat för hon ler mot mig!
men tycker hela ep:n är feeeet!

hoppas på mer tyyynga låtar!

/ Justin P

2011-07-25 23:37
högklassigt och genomfett. svårt att kritisera något som är bra :)

tack för lite härlig musik!
Great som Tony Tiger!
Rappare

2011-07-26 01:08
de va fett, inge att klaga på :)
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen.
http://www.myspace.com/fdrmusik

2011-07-26 22:23
Tvärfet, 03 helt klart bäst. Jävligt tung den! Bra jobb!

2011-07-27 17:05
Tack allihopa grymt kul att ni gillar!!

P-lex det glädjer mig att höra när man får sådana kommentarer :)

Håll utkik efter kommande grejer
/R

2011-07-28 00:06
Du sticker ut mannen, thats a compliment! Dope shit fortsätt såhär. Måste även igen propsa dig för din dialekt, den låter fett sloppy laid back som du "pft" åt micken och säger "i couldnt care less bout your opinion" på varje bar hahah DOPE
Producent

2011-07-28 01:49
Det låter cleant man. Skönt gung i det hela. Fortsätt så! Speedyshare länken funkar inte längre dock. Peace!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA

2011-07-28 02:42
Låtarna förtjänar att spridas. därför lägger jag ut dom igen!http://www.speedyshare.com/files/29609447/Somliga_g_r_EP.rar / Co

2011-07-28 11:03
Helgrym EP!!
Gillade hårt jobb mest!
Moderator

2011-07-28 18:24
Utan destianation - Skön låt helt enkelt, texten var bra, du levererade fint och refrängen passade fint in =)

Hon ler emot - Skön laidback, helt perfekt röstläge enligt mig, texten är bra.
Är inte så mycket för sånna här låtar då man hört 10000 stycken genom åren, men du gjorde det bra =).

Hårt jobb - diggade denna låt mest av dessa 3, riktigt bra skrivet =) Verserna la du grymt och reffen va riktigt skön =)

Bra jobbat!
//TW

2011-07-28 18:25
hey.

"Utan destination": Början låter lite otight, "drar igenom landet utan destination 12sek in", blir något hackigt där? Kanske medvetet drag av dig, men du släpar på nåra ställen på låten, soft på något sätt faktiskt. Nu menar jag inte att du saknar takt känsla elr liknande, enbart att det släpar en del, dock passar det rätt nice med släp till din delivery så länge det inte blir släp hack, attityden e helt ok, dialekten soft.. Får mig någonstans att söka mig till filmen Hustle N´Flow, Djay stuk fast på svenska i vissa partier just något i uttalet/avsluten på vissa ord som får mig dit? Ähh orkar inte utveckla det mer :)

"Hon ler emot": Här e reffen klockren i princip. Och nu hör jag det där släpet igen, måste fan säga att det på något sätt i stora drag e positivt! du e originell med delivery, flow , uttal. Det funkar helt enkelt bra i mina öron. Bra låt, som jag känner att jag hade mördat tillsammans med dig på reffen!

"Hårt jobb": Här tycker jag att det finns nåra ställen i låten där du ligger lite väl off ex. ("jag inte visste vad bars var" 24sek in, "Ni trodde aldrig på mig" 58sek in) blir något hackigt, det e ju inget man blir döv av eller grymt irriterad för, men något smeker mitt musiköra på fel sätt. Stämmorna som du lägger på nåra ställen i låten e tunga. Texterna i samtliga låtar funkar bra för mig,

Min conclusion e att du vet vad fan du håller på med, ditt sound får mig att vilja höra mer, du har något unikt på gång.. Din attityd och delivery, uttal samt det lilla släp som infinner sig emellanåt ger jag dig stora + för!

Lycka till & Lev väl!

2011-07-29 14:30
Jag bugar o bockar!! Det glädjer mig verkligen att se att ni gillar det:)

så Tack som fan allihopa!

Snake, ärliga ord tackar för din feta kommentar
chrippe you know me homie jag älskar laidback haha;)
whosthat tack för du laddade upp länken igen!

bara kärlek
Ha det bäst!!!! /R

2011-07-31 04:19
Någon mer? :)